Skocz do zawartości

Miejsce tekstu na stronie - czy ma wpływ na jakość pozycjonowania?


Ellza

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Razem z koleżanką rozkręcamy sklep internetowy. Koleżanka podpisała umowę z firmą od SEO, która okazała się nie do końca profesjonalna, a zerwanie umowy wiąże się z wysoką karą...

 

Na naszej stronie pod banerem mamy tekst dot. sklepu, naszej misji etc. 

Jest on bardzo długi przez co widok na produkty jest bardzo nisko. Nie podoba nam się taki widok, Tym bardziej, że na innych sklepach teksty są na dole. 

 

Czy umiejscowienie tekstu ma znaczenie dla firmy pozycjonerskiej? 

Dostaliśmy informacje od nich, że za przesunięcie musimy zapłacić, na pytanie czy możemy to zrobić sami (umiemy) nie odpowiedzieli nic. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Finan a ty wszędzie widzisz spiski i szeptankę :)

Nawet jak nie ma to specjalnego znaczenia dla seo, bo zapewne nie ma, to sklep sprzedaje się oczami, a klient szuka czegoś więcej niż waszej misji. Tekst o sklepie słuzy głównie do upychania słów kluczowych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Na naszej stronie pod banerem mamy tekst dot. sklepu, naszej misji etc

 

Na stronie głównej? IMHO takie teksty na osobnej podstronie. Nie miesza się tekstów "wychwalnych"  z produktami.

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są sposoby dać na stronie głównej mnóstwo tekstu z słowami kluczowymi nie będzie to niezgodne z zalecaniami Google i nie będzie ten tekst przeszkadzać użytkownikom. Prywatnie uważam że brak tematycznego tekstu na stronie głównej sklepów jedna z przyczyn słabego rankwoania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Prywatnie uważam że brak tematycznego tekstu na stronie głównej sklepów jedna z przyczyn słabego rankwoania.

i nie tylko sklepów. I wg mnie zalecenia 2000 znaków, nie więcej, też nie są do końca prawdziwe. Zauważyłem że im dłuższy tematyczny tekst na głównej dotykający słów kluczowych w różnych opcjach i odmianach tym lepsze rankowanie, również longtail dla strony głównej. I może być on "ostatnią" rzeczą na stronie głównej, pod produktami i innymi elementami sprzedającymi - ludzie i tak nie będą go czytać, on jest dla Googla, A prezentacja produktów/kategorii dla klientów. A najsprytniej, jak się uda ładnie powiązać jedno i drugie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze nożna tez 1 akapit dać na górę a więcej SEO tekstu na spód strony. W jaki sposób agencja SEO zabrania Wam ustawienia tekstu na sam dół? Pamiętajcie, że sklep ma sprzedawać a nie tylko być na pierwszej pozycji.

Pozdrawiam

Pysio

Domondo.pl nowy sklep z osłonami przeciwsłonecznymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Czy umiejscowienie tekstu ma znaczenie dla firmy pozycjonerskiej? 

 

Nie ma znaczenia. Tekst może być na dole, ważne aby był.  Ważniejsze jest nasycenie fraz. 

 

 

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności