Skocz do zawartości

Prohost - Account Suspended


jachu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

czy to normalne, że prohost blokuje konta bez żadnego powiadomienia? Gdyby nie adwords konto by mogło trochę leżeć...

 

Jaka alternatywa w pozycji cenowej i jakościowej (sprzed iq)? Jestem tam od 7-8 lat, ale po przejęciu przez IQ planuje przeniesienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ograniczmy się może do pierwszego pytania, bo zaraz się zacznie zlot 'polecam xyz'. Na forum masz od groma ofert firm wraz z opiniami, więc do wyboru do koloru.

"Szaleństwem jest chodzenie po ulicy z połówką melona na głowie i powtarzanie: Jestem chomikiem"

Dick Steele, Agent WD-40 [*]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

W imieniu firmy przepraszam za zaistniałą sytuację. Konto zostało zawieszone przez nasz dział techniczny, z powodu złamania regulaminu, jednak powiadomienie nie zostało przesłane na odpowiedni email.

Cały czas wdrażamy procedury także zautomatyzowane mające na celu podniesienie jakości obsługi klientów, wyeliminowanie błędów oraz intensywnie szkolimy nowych pracowników.

 

W przypadku jakichkolwiek problemów proszę przesłać wiadomość na bok@prohost.pl lub dodać zgłoszenie poprzez panel.

 

Przedłużyłem ważność Pana konta w ramach rekompensaty. Mam nadzieję, że zmieni Pan zdanie i zostanie z nami.

 

Pozdrawiam.

prohost.pl - Hosting na profesjonalnych serwerach Dell PowerEdge zlokalizowanych w Polsce.
Minimalna konfiguracja: 2 procesory, 32gb ram, dyski ssd.
Codzienne kopie bezpieczeństwa. Support 24/7 Serwery VPS i Dedykowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prohost, dzięki za przedłużenie konta na razie nie planuję korzystać z uwagi na support. 

 

Kiedyś support odpowiadał prawie w czasie rzeczywistym, krótko na temat a teraz przy supporcie czynnym 24h / dobę ... przez 1.5h brak odpowiedzi na ticket, gdzie nic nie działa jest średnie (w porównaniu do poprzednich doświadczeń). Następnie każda wiadomość czas oczekiwania 30 minut, więc realnie odblokować taki problem można w 6h :)

 

Dopiero telefon sprawił, że uruchomili wszystko w parę minut. Ja osobiście wolę napisać na support niż dzwonić ;)

 

A teraz pytanie ogólne, dlaczego nie stosuje się powszechnie separacji serwisów? W home.pl jest taka opcja, że przy dodawaniu strony można zaznaczyć opcję separacji i inne domeny nie mają do niej dostępu. Minimalizuje to ryzyko szerokiego włamu w przypadku posiadania paru stron na 1 hostingu, teraz jest tak, że 1 zawirusowana strona przechodzi na kolejne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prohost, dzięki za przedłużenie konta na razie nie planuję korzystać z uwagi na support. 

 

Kiedyś support odpowiadał prawie w czasie rzeczywistym, krótko na temat a teraz przy supporcie czynnym 24h / dobę ... przez 1.5h brak odpowiedzi na ticket, gdzie nic nie działa jest średnie (w porównaniu do poprzednich doświadczeń). Następnie każda wiadomość czas oczekiwania 30 minut, więc realnie odblokować taki problem można w 6h :)

 

Dopiero telefon sprawił, że uruchomili wszystko w parę minut. Ja osobiście wolę napisać na support niż dzwonić ;)

 

A teraz pytanie ogólne, dlaczego nie stosuje się powszechnie separacji serwisów? W home.pl jest taka opcja, że przy dodawaniu strony można zaznaczyć opcję separacji i inne domeny nie mają do niej dostępu. Minimalizuje to ryzyko szerokiego włamu w przypadku posiadania paru stron na 1 hostingu, teraz jest tak, że 1 zawirusowana strona przechodzi na kolejne.

 

Dłuższe oczekiwanie na odpowiedź może się zdarzać jeszcze na Prohost - pracujemy nad integracją systemów pomocy z IQ. Średni czas odpowiedzi BOK na IQ to około 10 minut. Nie jest to duża różnica do tego jak było w Prohost jednak potrzebujemy chwilę czasu na integrację procesów i oprogramowania aby było perfekcyjnie i tak samo na całej linii. Proszę pamiętać też, że IQ to nie tylko hosting shared ale też dużo więcej usług i inna skala. Prohost musimy dostosować do IQ, nie odwrotnie.

Jak Pan widzi telefon załatwił szybko sprawę bo BOK działa jednak musimy to zintegrować do końca.

 

Cpanel używany na Prohost nie zakłada takiej opcji - jeśli jest taka opcja potrzebna to jest dostępna na głównej marce IQ.

prohost.pl - Hosting na profesjonalnych serwerach Dell PowerEdge zlokalizowanych w Polsce.
Minimalna konfiguracja: 2 procesory, 32gb ram, dyski ssd.
Codzienne kopie bezpieczeństwa. Support 24/7 Serwery VPS i Dedykowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności