Skocz do zawartości

[strona] kowalstwo.com.pl

kowalstwo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Strona małej (rodzinnej) firmy zajmującej się produkcją ozdobnych bram, balustrad schodowych i innych.

Nie jestem grafikiem więc wygląda jak widać ;) Dział Rozrywka i Linki jest dlatego, że nie wiedziałem co tam umieścić (tak juz jest około dwa - trzy lata :) ) ;) - Teraz już mam pomysł i niedługo pojawią się w te miejsca nowe podstrony.

W Sobotę pojawiła się nowa strona, na która już jakiś czas pracowałem. Czytając porady na forum : )

Mam nadzieje przeczytać jakieś wskazówki od Was dotyczące mojej strony.

Mam też pytanie. Czy wyszukiwarki jakoś "źle" patrzą jeżeli do strony prowadzi kilka domen? Mam 2 domeny, które są "zainstalowane" na koncie i wskazują główną stronę i 2 domeny, które przekierowują na jedną z podstron.

Pozdrawiam

Łukasz Szymański

Kowalstwo.com.pl

Witaj,

Próbowałeś stosować czcionkę typu Times?

Ogólnie czysto, schludnie i dość dużo światła ;)

Szare tło pod stopką jest zbędne

Przy mniejszych ilościach tekstu dość sporą czcionką lepsze może okazać się formatowanie do lewej niż od lewej do prawej

Przy takim tekscie odstępy międzywierszowe mogłyby być większe albo trzeba zmiejszyć czcionkę

Żeby czarny tekst tak nie raził po oczach możesz spróbować zastosować odcień szarości.

Obrazek w tekscie na stronie głównej powinien mieć dodatkowe pole np. vspace=10

Blokowanie maila w takiej postaci biuro(at)kowalstwo.com.pl niewiele pomaga kiedy w a href występuje poprawny adres

Czy formularz kontaktowy działa bez określenia action=""?

Na podstronie rozrywka jakoś ciasno ;) może czcionka za duża do ilustracji.

W linki brak linku do www.webwweb.pl ;)

- buduj content metodą drag&drop i łatwo zgarnij SEO backlinki z msDrop

- wideoporadniki jak korzystać z msDrop

Próbowałeś stosować czcionkę typu Times?

Probowalem.. ale nie wiem czy dobrze wygląda ponieważ nie podoba mi się ta czcionka ;) Ale spróboje ją zmienić i popatrzeć : )