Skocz do zawartości

Czy Fresh Site Bonus dalej istnieje?

lucasville

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam pytanie o to czy FSB jeszcze dalej funkcjonuje? Pod koniec grudnia założyłem stronę kwiaciarni. Jestem początkujący zarówno w SEO jak i tworzeniu stron. Bazuje ona na Wordpressie. Przez kilka miesięcy w ogóle nie było jej w wyszukiwaniach na hasło "kwiaciarnia szczecin". Ale ogólnie zaindeksowana była. Jakoś dwa tygodnie temu skorzystałem z pluginu SEO do Wordpressa i spozycjonowałem za jego pomocą stronę na hasło "kwiaciarnia szczecin" na trzecie miejsce w Google. Jednakże jakieś 2-3 dni temu strona spadła na 6. stronę w wynikach wyszukiwania. W między czasie robiłem drobne korekty w tekście na stronie i w ustawieniach pluginu SEO. Czy spadek jest spowodowany FSB czy raczej z innego powodu?

Pozdrawiam

skorzystałem z pluginu SEO do Wordpressa i spozycjonowałem za jego pomocą stronę na hasło "kwiaciarnia szczecin" na trzecie miejsce w Google.

Jakoś nie wierzę w zasługi wtyczki, zapewne Yoast SEO ?

Robimy nadruki na kubkach, poduszkach i innych gadżetach - alenadruk.pl

Nigdy nie zaobserwowałem ,mitycznego FSB

Był swego czasu ale teraz ni ma.

Tak jak Arkaszka pisze, często przy odświeżaniu wyników (czyli przy aktualizacji algo) są takie skoki.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

Nie sądzę żeby FSB działało. Parę stron w ostatnim czasie założyłem i jest strasznie słabo. Chociaż parę lat temu rzeczywiście gdy zakładałem strony to zdecydowanie szybciej lądowały na wyższych pozycjach.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie