Skocz do zawartości

pozycjonowanie lokalne bez strony

pannakota

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Państwa.

Zarejestrowałem się na forum, aby uzyskać od Państwa pomoc w nakierowaniu mnie na właściwe tory pozycjonowania lokalnego. Z jednej strony jestem zupełnym laikiem w dziedzinie pozycjonowania, ale z drugiej strony samoukiem i majsterkowiczem, dlatego mam nadzieję, że uda mi się stawić czoła tej kwestii.

Stan jest następujący:

- firma posiada wizytówkę w Google moja firma i Google+ (na razie w początkowej fazie),

- firma dodana jest do katalogów (ogólnych) jak i kilku branżowych,

- brak jest strony internetowej firmy i na razie jej nie będzie (nie każde zawody mogą się w ten sposób promować),

- konkurencja jest raczej mała lub średnia, niemniej jednak stara, tzn. istniejąca już od dłuższego czasu (mają podobnie - wizytówki w google i katalogi).

Interesuje mnie wypromowanie wpisów firmy (tych w katalogach jak i wizytówek) jak najwyżej. Oczywiście nie nastawiam się na to, że za 3 dni będę na pierwszym miejscu, bo o to mi nie chodzi; chciałbym być po prostu widoczny i bardzo cieszyłbym się z pozycji na pierwszej stronie w wyszukiwarce). Chciałbym podjąć sukcesywne działania aby to osiągnąć.

Najbardziej zależałoby mi na to, żeby moje wyniki pojawiały się po wstukaniu: fraza + miasto. Obecnie wyszukiwarka pokazuje około 28 000 wyników w takim przypadku.

Tak jak zaznaczyłem wyżej nie mam i na chwilę obecną nie będę miał strony internetowej. Chciałbym wypozycjonować "moje" wpisy w katalogach oraz powalczyć w wizytówkami google.

Chciałbym podziałać możliwie najwięcej sam. Będę Państwu bardzo wdzięczny za choć punktowe nakierowanie mnie co powinienem poczytać, od czego zacząć i jak kontynuować moje pozycjonowanie lokalne. Od razu powiem, że takie zupełne podstawy jak całkowite wypełnienie danych w wizytówce, są mi znane.

Jedyne pytanie jakie tu mi się nasuwa, to korzystne jest umieszczenie nazwy miasta z nazwie wizytówki.

Za wszelkie wskazówki bardzo dziękuję.