Skocz do zawartości

Dlaczego nie robić zaplecza?


Paq

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 49
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  krakmarek napisał(a):

i komu tu wierzyć ?

Wiem komu nie wierzyć.

Celebrytom, szkoleniowcom.

 

Wierzyć należy wynikom i ich analizie.

Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy sprzedający dobre polskie zlewozmywaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Mariusz napisał(a):

Wierzyć należy wynikom i ich analizie.

 

Warto dodać, że własnym wynikom z własnych testów ;)

 

 

  SzlafRock napisał(a):

gdy ty śmigałeś na nocniku

 

nocnik_car_yellow.jpg

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  SzlafRock napisał(a):

Golfem śmigałem gdy ty śmigałeś na nocniku. :D

 

Tyle, że ja z nocnika już dawno przesiadłem się na coś innego a Ty nadal golfem śmigasz :D

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 19.04.2016 o 08:29, Paq napisał(a):

Za uprzejmością Pawła skrobnąłem kilka zdań w odpowiedzi na wpis, który pojawił się na Spiders Web.

 

Dobre spojrzenie.

Większe zyski => więcej kasy na pozycjonowanie => lepsze pozycje => więcej wejść => większe zyski

Dodałbym jeszcze czynnik optymalizacji strony (sprzedaży), co również przekłada się na większe zyski.

 

Podejrzewam jednak, że analiza ruchu i zachowań szukających, będzie wypierała z czasem siłę linków, ale narazie jest to w większości propaganda Google.

Case study jak pozyskać więcej leadów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  blake napisał(a):

Tyle, że ja z nocnika już dawno przesiadłem się na coś innego

 

Tak, widzieliśmy wszyscy. Co 3 lata zmiana. :D

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  W dniu 19.04.2016 o 14:28, cashmajster napisał(a):

Większe zyski => więcej kasy na pozycjonowanie => lepsze pozycje => więcej wejść => większe zyski

Dodałbym jeszcze czynnik optymalizacji strony (sprzedaży), co również przekłada się na większe zyski.

 

Brakuje jeszcze jednego, żeby rozruszać to koło - inwestycji ze strony klienta. :)

Eksperyment Discover.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności