Skocz do zawartości

Poszukiwany Copywriter/ content manager


Don Homer

Rekomendowane odpowiedzi

Opis stanowiska

Team 4people poszukuje niczym Indiana Jones swojej arki, kreatywnego copywritera/content managera. Jeżeli wiesz jak tworzyć wartościowy content, a do tego: dbasz o ortografię i interpunkcję niczym profesor Bralczyk i z każdego projektu wyciskasz efekty niczym sok z cytryny - to… dołóż do tego jeszcze lekkie pióro, odwagę i głowę pełną pomysłów, a będziemy mogli powiedzieć “to właśnie Ciebie szukamy!”. Mile widziane: dobre flow, sztuka perswazji słownej oraz zdolności komunikacyjne.

W 4People:
  • dostaniesz umowę o pracę,
  • będziesz pracować w naszym biurze w Katowicach od poniedziałku do piątku, od 8 do 16,
  • otrzymasz wynagrodzenie podstawowe oraz prowizję od zrealizowanych projektów,
  • zyskasz możliwość rozwoju zawodowego i realizowania własnych pomysłów,
  • znajdziesz komfortowe warunki pracy i przyjazną atmosferę,
  • dostaniesz możliwość wdrażania nowych pomysłów i rozwiązań,
  • podczas półgodzinnej przerwy pograsz w Counter Strike'a :), poczytasz książkę na naszym tarasie lub wyskoczysz do kawiarenki na katowickim rynku.
Oczekujemy, że:
  • będziesz w stanie pisać artykuły oraz tworzyć teksty na potrzeby agencji i jej klientów,
  • przygotujesz strategię content marketingową,
  • będziesz tworzyć lub uczestniczyć w tworzeniu innych materiałów na potrzeby content marketingu agencji i jej klientów (e-booki, materiały do pobrania, infografiki itd.),
  • będziesz koordynować działania content marketingowe agencji i jej klientów,
  • zajmiesz się promocją przygotowanych materiałów w różnych kanałach dystrybucji,
  • będziesz stale poszerzać swoja wiedzę.
Wymagamy:
  • umiejętności copywriterskich i edytorskich (potwierdzonych portfolio),
  • doświadczenia w pisaniu tekstów i artykułów (potwierdzonego portfolio),
  • doświadczenia w realizacji kampanii content marketingowych,
  • umiejętności szybkiej zamiany pomysłów na treści,
  • znajomości i umiejętności wykorzystania narzędzi takich jak Google Analytics, brand24,
  • bardzo dobrej organizacji pracy i sumienności i samodzielności,
  • analitycznego myślenia (i szybkiego przyswajania wiedzy).
Mile widziane:
  • umiejętności tworzenia grafik na poziomie podstawowym,
  • wiedza w zakresie ogólna pojętego marketingu – nie tylko internetowego,
  • praktyczna wiedza na temat konwertywności, UX i optymalizacji pod kątem SEO.
Teraz wiesz już wszystko. Pozwól nam dowiedzieć się więcej o Tobie.

Wyślij aplikację wypełniając poniższy formularz lub mailowo na adres content-marketer[at]4people.pl

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności