SzlafRock Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 mcmagik napisał(a): nie da się na innym poziomie komentować. To nie komentuj. Zjedz śledzia w tym momencie lub pójdź na spacer. Jednym słowem olej. Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blake Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Xann napisał(a): No dobra, ja wychodzę z tego przedziału :/ https://www.youtube.com/watch?v=0YdqJ933D1s&list=PLjqna1ynBenthBtXBXGisw7nnVrOsxRsU&index=24 "Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014 "Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcmagik Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 @Finan i popatrz, nie dość że wali orty częściej niż kaczka kupę, to jeszcze znaków interpunkcyjnych nie rozpoznaje.. to już cyganie mniej zapóźnieni są.. Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że grzeszę pychą.. Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blake Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Panowie... wyjdźcie z piaskownicy. Jak to już ktoś kiedyś napisał gość jest klownem SEO (chociaż autor tych słów jest jego dublerem ) Ale... można poczytać, pośmiać się. Po kiego uja dyskutować z kimś kto ma jeden zwój więcej od żaby? Szkoda czasu... A co do ortów to przydałby się konkretny nauczyciel. "Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014 "Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beerbant Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Xann napisał(a): Mówisz ze usability to odpowiedni kolor butona ? Więcej nawet nie tylko kolor ale i jego treść oraz położenie a jeżeli prowadzi do formularza to również konstrukcja formularza , to jest jakby elementarz usability ... Moja fotografia kulinarna Nasza nowa strzelnica w Gdyni, nówka nie śmigana W Gdańsku też mamy strzelnicę "Największą podatność na manipulację wykazują osoby mało inteligentne, a którym zarazem wmówiono, że są świetnie wykształcone." CGJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siciliano Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 KOTY- KONIEC DRAPANIA!!!@ Xann - jakaś wskazówka to jest, jednakże potraktujmy to jako bardzo delikatnie liźnięcie tematyki. Mimo wszystko - miło, że wpadłeś @Beer - UX sklepów to temat rzeka, jakbyśmy teraz usiedli do dyskusji przy flaszce, to podejrzewam, że w okolicach środy moglibyśmy jakieś w miarę merytoryczne zestawienie wskazówek zrobić ( po uprzednim upewnieniu się, iż testy wątrobowe nie wykażą, iż ALAT i ASpaT przekraczają 90 U/I a GGTP przekracza 80U/I ) Chciałoby się rzec - koń jaki jest, każdy widzi. Ze sklepami - nie do końca. To, co sprawdzi się w przypadku sklepu z zabawkami, niekoniecznie sprawdzi się w sklepie z wózkami widłowymi czy też akcesoriami do uprawiania strzelectwa sportowego. Do każdego przypadku trzeba podejść indywidualnie. Potrzebujesz linków? Pisz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xann Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 W dniu 21.05.2016 o 19:16, Finan napisał(a): O tak wielki Wan Xanobi, masz rację. Bardzo dobrze mój padawanie W dniu 21.05.2016 o 21:44, Siciliano napisał(a): KOTY- KONIEC DRAPANIA!!! @ Xann - jakaś wskazówka to jest, jednakże potraktujmy to jako bardzo delikatnie liźnięcie tematyki. Mimo wszystko - miło, że wpadłeś Chciałoby się rzec - koń jaki jest, każdy widzi. Ze sklepami - nie do końca. To, co sprawdzi się w przypadku sklepu z zabawkami, niekoniecznie sprawdzi się w sklepie z wózkami widłowymi czy też akcesoriami do uprawiania strzelectwa sportowego. Do każdego przypadku trzeba podejść indywidualnie. Jest dokładnie tak jak mówisz, całkowicie się z Tobą zgadzam, ale są pewne wyjściowe minimum które powinno być wdrożone. Ten mini audyt to totalne minimum jakie karta produktu powinna mieć i jest to wyjście dla dalszej zabawy a nie koniec roboty To tak jak z optymalizacja strony, jedne firmy robią ja na początku a np ja robią ją ciągle przez cały okres umowy Marketing internetowy dla firm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tank Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Ponawiam pytanie o film na stronie oferty śrubek. Brak czasu na nudne, powtarzalne zadania? Sprawdź szablony Zennoposter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xann Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 @tank, pomyśl do czego moze słuzyć video na stronie produktu? Naprawdę nie przychodzi Ci nic do glowy? Marketing internetowy dla firm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzlafRock Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 W dniu 22.05.2016 o 12:59, tank napisał(a): Ponawiam pytanie o film na stronie oferty śrubek. Film dobrze się sprawdza także na stronie zakładu pogrzebowego. Przykładowy film o szambach. Zobacz ile wyświetleń. https://www.forum.optymalizacja.com/topic/227905-pomoc-w-wyborze/?p=1480823 Jeśli nie widzisz zastosowania video marketingu to sorry, idź na szkolenie do Xanna. Trochę się podszkolisz. Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kayman Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Xann napisał(a): Ten mini audyt to totalne minimum jakie karta produktu powinna mieć i jest to wyjście dla dalszej zabawy a nie koniec roboty ten art ma 90 % zbędnych informacji, bo usera nie interesują te informacje, poczytaj np to -> https://en.wikipedia.org/wiki/Call_to_action_(marketing) dlatego powtarzam, Beer ma więcej pojęcia o usability niż ty a jego wypowiedź uznałeś za bzdurę, więc może przestań się kompromitować Mapy, plany, schematy, zdjęcia czyli typowe oraz nietypowe wykorzystanie LeafLet.js Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stania.info Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Podobnie jak kolegę ocenił kolegę @Finan-a, w innym temacie @Finan zaproponował propozycję i Xann zamilkł ... Robimy nadruki na kubkach, poduszkach i innych gadżetach - alenadruk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xann Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 @"kayman" - proponuje zebyś poczytał o web usability zwłaszcza na zachonich stronach odkryjes to czego nie wiedziałeś do tej pory i przestaniesz pisać głupoty. Wiesz słowa typu co ty tam wiesz ja wiem lepiej juz mnie nie ruszają, owszem jak przytoczysz jakieś konkretne przykłady metaerotyczne chętnie z Tobą podyskutuje tymczasem weź tą tablice i poparz na zolando ps. dla ciebie i Birbanta tym czsem polecam np taką pozycje https://helion.pl/ksiazki/projektowanie-funkcjonalnych-serwisow-internetowych-jakob-nielsen,pfunki.htm Cytat /'....W czasie długoletnich badań oraz kontaktów z użytkownikami Jakob Nielsen wypracował zestaw wniosków, które dobrze pasują do jego odkryć:internauci chcą jak najszybciej odnaleźć poszukiwane informacje, ..../' Tak że śmiało możesz napisać email do Jakob Nielsen że się nie zna i bzdyry pisze bo na gupie usability usuneli jego wskazowki i Birbat wie lepiej @"stania.info" - zauważyłeś że piszęsz zeby pisać ? bo nic merytorycznego do tematu nie wniosłeś Marketing internetowy dla firm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kayman Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Xann napisał(a): ps. dla ciebie i Birbanta tym czsem polecam np taką pozycje https://helion.pl/ksi...lsen,pfunki.htm jeden z komentarzy pod książką Cytat Dałbym tej pozycji ocenę 6, gdyby, gdyby był rok 1999, niestety książka strasznie przedawniona. TAK, wiem że ogólne zasady się nie zmieniają, ale wiecie jak to jest kiedy się czyta teksty w stylu "w 2007 roku nikt nie będzie kupował książek bo będą specjalne monitory, z którym będzie się czytać równie wygodnie" lub gdy widzimy dane statystyczne gdzie rozdzielczość ekrany 1024x768 ma zaledwie 20% internautów, a siecią dalej rządzi modem 56kb Zdecydowanie bardziej polecam "NIE KAŻ MI MYŚLEĆ" autorstwa Steva Kruga (dostępna w helionie) - aktualna, krótsza, ale niestety nie tak ładnie wydana. A książka wydanie faktycznie ładnie. e/: zresztą z 2006-05-08 Mapy, plany, schematy, zdjęcia czyli typowe oraz nietypowe wykorzystanie LeafLet.js Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xann Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 @kayman - masz racje kim że jest Jakob Nielsen, to pewnie jakiś leszcz jak tak w komentarzu pisza Marketing internetowy dla firm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.