Skocz do zawartości

Czy jest sens reklamowania na forum?

amell

Rekomendowane odpowiedzi

A dokładnie chodzi mi o to, czy jak mam na forum (jakim kolwiek o różnych rzeczach) w tej stopce link do mojej strony i odpowiadam na jakiekolwiek pytania, czy ten link w tej stopce coś daje? albo chociażby awatar z logiem firmy/strony? 

Może to głupie pytanie, ale jestem początkująca i chwytam się różnych sposobów. Marnie mi na razie idzie. 

Poczytaj co to są linki nofollow i dofollow, potem naucz się je rozróżniać i będziesz miała odpowiedź dla konkretnego forum.

U kobiety ważniejsze są oczy niż piersi - kobieta bez oczu wygląda gorzej.

Polecam montaż anten legionowo - najlepszy montaż i serwis anten.

Sprawdź jak są do-follow to stopka coś daje.Jak jest no-follow też coś daje, np. wejścia bezpośrednie ale to już bardziej na forach powiązanych tematycznie ze stroną.

Pozycjonowanie, audyt stron www i inne usługi SEO.

musisz występować personalnie a nie jako anonimowy avatar

Mowie to z autopsji

Xann, akurat dobrego przykładu nie dajesz, jesteś dla mnie anonimowym avatarem :okularnik:  dlaczego nie występujesz z imienia i nazwiska? kto to @Xann?

Piękne i lśniące włosy sprawiają, że czujesz się młodo! Sprawdź na portalu KOBIECO.PL  jak poderwać chłopaka sprawdzonymi sposobami! Towarzystwo budownictwa społecznego TBS to krok ku lepszej przyszłości... Czy długi to także jeden z Twoich problemów? sprawdź jak szybko wyjść ze spirali zadłużenia!

.

musisz występować personalnie a nie jako anonimowy avatar

Mowie to z autopsji

Xann, akurat dobrego przykładu nie dajesz, jesteś dla mnie anonimowym avatarem :okularnik: dlaczego nie występujesz z imienia i nazwiska? kto to @Xann?

Bo występuje jako konto firmowe ? ? ?

Marketing internetowy dla firm