Skocz do zawartości

Problem z pixelem i śledzeniem konwersji


reeikalk

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

 

Mam następujący problem z pixelem Facebooka. Chcę docierać do osób, które były na zdefiniowanej stronie internetowej. Dodałem do strony (poprzez GTM) pixel Facebooka - podstawowy.

 

Stworzyłem konwersję niestandardową i określiłem URL nazwastrony.pl/dziekujemy - dobre pytanie to czy wybierać kategorię Wyświetlenie zawartości czy Inne? 

 

Kampania. Wybrałem, aby była ona zoptymalizowana pod katem zdarzenia konwersji, czyli nazwastrony.pl/dziekujemy. Mam wiele konwersji, ale fikcyjnych, bo faktycznie nie dostaję wypełnionych formularzy... 

 

Pytanie, czy gdzieś popełniłem błąd - czegoś nie zrobiłem poprawnie itp.? 

 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności