Skocz do zawartości

Jakiej oferty oczekiwać od firmy pozycjonującej strony ?


Adam X

Rekomendowane odpowiedzi


wiec działania się obecnie dostosowuje do budżetu klienta

 

Do budżetu i do potrzeb klienta.

Zakładowy pogrzebowego można sprzedać czołg tylko po co. 

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 39
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

....

Zakładowy pogrzebowego można sprzedać czołg tylko po co.

Tam gdzie Ty widzisz problem, ktoś inny widzi cały szereg możliwości. Waśnie na tym zarabiam najwieksze pieniądze. Jak nie widzisz potencjału możliwości "po co czołg zakładowi pogrzebowamu" to wystarczy że ogłosisz konkurs na pytanie jak wykorzystac czołg do reklamy zakładu pogrzebowego a cała lista pomysłów od kreatywnych chopaków się pojawi

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waśnie na tym zarabiam najwieksze pieniądze

 

 

 

kreatywnych chopaków

 

Jeśli zarabiasz największe pieniądze na kreatywności i wykorzystaniu możliwości gdzie inni ich nie widzą to dlaczego reanimujesz trupa w postaci e-weblinku?  To nie jest kreatywne podejście. To jest balansowanie nad przepaścią. 

Widocznie mocno cię przypiliło skoro robisz nieudolny marketing szeptany na forum dla spamerów. Zero kreatywności.   :)

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... to dlaczego reanimujesz trupa w postaci e-weblinku?  ... :

Skoro już poruszyłeś ten temat to ten "trup" ma najwięcej z wszystkich SWL użytkowników co możesz zobaczyć tutaj

https://www.e-weblink.com/statistic.php?lang=pl

I wracając do Twojego pytania "dlaczego" odpowiem ci, właśnie dlatego nie wiesz po co zakładowi pogrzebowemu czołg :)  Widzisz ja planuje na 5 kroków do przodu, jedni myślą ze zarabiam na szkoleniach inni że na SWL i bardzo dobrze - tak mają myśleć  :)

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wchodzisz do supermarketu i pytasz maklera giełdowego co warto kupić?

 

Nie, bo po pierwsze jak już kupujesz usługę to wypadałoby wiedzieć jaką, po drugie co za problem 2 umowy podpisać, po trzecie zauważ że z zestawu

"pozycjonowanie i prowadzenie bloga firmowego" jedno zadanie jest trywialne a drugie wymaga wiedzy, doświadczenia, pieniędzy i czasu. Czy na pewno chcesz rozpraszać uwagę (mam nadzieję że) dobrego pozycjonera na jakieś inne zadania?

 

Wracając do Twojego pierwszego postu w temacie:

W usłudze pozycjonowania powinna być zawarta optymalizacja strony. Co do bloga firmowego i SM- pozycjoner albo to zleci komuś innemu albo zrobi po łebkach.

e: jak masz jakiegoś zaufanego/wybranego pozycjonera zapytaj co ma do zaoferowania.

Brak czasu na nudne, powtarzalne zadania? Sprawdź szablony Zennoposter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wchodzisz do supermarketu i pytasz maklera giełdowego co warto kupić?

 

Raczej sklepu branżowego np. wędkarskiego  i chciałbym złowić ryby ... i pytam co powinienem kupić na pierwsze wędkowanie 

Ale wchodzisz do supermarketu i pytasz maklera giełdowego co warto kupić?

 

Raczej do sklepu branżowego ... np. wędkarskiego i pytam ... co powinienem mieć na pierwsze wędkowanie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w przypadku obu powyższych pytań odpowiedź brzmi: motorówkę.

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem do tego pytania idealnie pasuje poniższy dowcip, może część szukających usług pozycjonowania wyciągnie wnioski z niego:

 

Wielki, ogromny, wielopiętrowy supermarket, w którym kupicie wszystko. Szef przyjmuje do pracy nowego sprzedawcę, dając mu jeden dzień okresu próbnego żeby go przetestować.
Po zamknięciu wzywa szef nowego sprzedawcę do biura:
- No to ile dziś zrobił pan transakcji? - pyta sprzedawcę.
- Jedną, szefie.
- Co? Jedną?! Nasi sprzedawcy mają średnio od sześćdziesięciu do siedemdziesięciu transakcji w ciągu dnia! Co pan robił przez cały dzień? A właściwie to ile pan utargował?
- Trzysta osiemdziesiąt tysięcy dolarów.
Szefa zatkało.
- Trzy... sta osiem... dziesiąt tysięcy? Na Boga, co pan sprzedał?!
- No, na początku sprzedałem mały haczyk na ryby...
- Haczyk na ryby? Za trzysta osiemdziesiąt tysięcy?
- Potem przekonałem klienta żeby wziął jeszcze średni i duży haczyk. Następnie przekonałem go, że powinien wziąć jeszcze żyłkę. Sprzedałem mu trzy rodzaje: cienką, średnią i grubą. Wdaliśmy się w rozmowę. Spytałem gdzie będzie łowić. Powiedział, że na Missouri, dwadzieścia mil na północ. W związku z tym sprzedałem mu jeszcze porządną wiatrówkę, nieprzemakalne spodnie i rybackie gumowce, ponieważ tam mocno wieje. Przekonałem go, że na brzegu ryby nie biorą, no i tak poszliśmy wybrać łódź motorową. Spytałem go jakie ma auto i wydusiłem z niego, że dość małe aby odwieźć łódź, w związku z czym sprzedałem mu przyczepę.
- I wszystko to sprzedał pan człowiekowi, który przyszedł sobie kupić jeden, jedyny haczyk na ryby?!
- Nieee. On przyszedł z zamiarem kupienia podpasek dla swojej żony. Zaproponowałem mu, że skoro w weekend nici z seksu to może pojechałby przynajmniej na ryby...

Pozycjonowanie, audyt stron www i inne usługi SEO.

 

                          

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Finan

Bardzo dobrze to zobrazowałeś. :)

 

@Adam X

Jeśli masz sklep internetowy, to podejmujesz wszystkie opłacalne ścieżki dotarcia do klienta. I tu zaczyna się zabawa, bo (nie)umiejętnie prowadzone kampanie reklamowe mogą zakończyć się wyczerpaniem budżetu przy braku klientów.

 

Puenta jest taka: jeśli masz niszowy produkt to czasem nie warto pozycjonować strony, a jeśli jest coś w stylu chleba czy pralek (nic czadowego) to czasem ciężko poprowadzić skuteczną kampanię w social media.

Brak czasu na nudne, powtarzalne zadania? Sprawdź szablony Zennoposter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności