Skocz do zawartości

Studia...


Trademark

Rekomendowane odpowiedzi

Nadszedł taki okres, że człowiek musi zastanowić się nad swoją przyszłością ;) Studiuję dziennie na kierunku czysto humanistycznym, jednak mimo wszystko, nie za bardzo wiążę z nim swoje przyszłe życie (choć nadal chcę go ukończyć). Dodatkowo chciałbym zacząć studiować drugi kierunek (zaocznie), który bardziej wiązałby się z moimi planami - tj. biznes w połączeniu z informatyką :) Szukałem po sieci, informatorach, itp., nawet znalazłem parę ciekawych uczelni, jednak postanowiłem również zasięgnąć porady u Was - w końcu wiele osób przesiadujących na tym forum łączy właśnie te dwie kategorie, które mnie interesują. Trapi mnie jedna rzecz, mianowicie fakt, że mówiąc słowo "informatyka", mam na myśli zwrot w stronę Internetu. Nie za bardzo pociąga mnie choćby programowanie w C/C++ lub zabawy związane z budową komputera - przeciwnie do np. tworzenia własnych serwisów (webdesign, aplikacje internetowe), wdrażanie i reklamowanie tych systemów na rynek internetowy (np. pozycjonowanie), e-marketing, e-commerce, itp. Może ktoś z Was studiuje na podobnym kierunku i mógłby się podzielić Swoimi spostrzeżeniami (najlepiej w Warszawie, gdyż właśnie tam chcę studiować)? !!! Byłbym naprawdę wdzięczny za wszelką radę i pomoc :hello:

Pozdrawiam.

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda jest taka , wiem bo ostatnio tez temat przerabialem !!!

ze kierunki ktore wspominales sa jako specjalnosc na informatyce i jak by nie kombinowac to sie wkopiesz w programowanie, ale raczej (miejmy nadzieje) wyjdzie Ci (mi) to na dobre ;-)

Pozdrawiam, (-;

www.topposition.pl - Top Position

tp468x60_banerrr.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach