Skocz do zawartości

Przycisk "read more"

kdoesntknow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem początkującym użytkownikiem Wordpressa. 
Mój problem jest następujący, stworzyłem stronę personalizując motyw "Lovecraft". Przekopałem pełno forów itd jak mógłbym zmienić napis na przycisku "Read more" na po prostu "Czytaj dalej". Na początku zmieniłem linijkę kodu w folderze szablonu lovecraft, aczkolwiek to nic nie dało.
Dodatkowo (jeśli jest to istotne) posiadam wtyczkę WP Edit, gdzie w edytorze wizualnym wciskam "Dodaj znacznik "czytaj dalej", a finalnie mam z powrotem "read more".

Czy znalazłaby się osoba, która wskazałaby mi miejsce, gdzie mogę zmienić tę rzecz? 
W którym pliku znajduje się linijka kodu, gdzie mogę po prostu podłożyć pod "Read more", "czytaj dalej".

Dziękuję serdecznie za pomoc,
pozdrawiam. 

Jak w filezilli wyszukuję pliki functions.php, to jest ich trochę na tym FTP...
Jeśli chodziło Ci o plik functions.php w folderze /wordpress/wp-content/themes/lovecraft to po wyszukaniu linijki "Read more" znajduję:

// Custom read more link text
add_filter( 'the_content_more_link', 'lovecraft_modify_read_more_link' );

function lovecraft_modify_read_more_link() {
return '<p><a class="more-link" href="' . get_permalink() . '">' . __('Read More','lovecraft') . '</a></p>';
}

Po podmienieniu 
return '<p><a class="more-link" href="' . get_permalink() . '">' . __('Read More','lovecraft') . '</a></p>'; <- w tej linijce 'Read more' na 'Czytaj więcej, po wrzuceniu na FTP nic się nie zmienia. 

EDIT. 

Udało mi się, błąd polegał na tym, że niestety nie zapisywały mi się wprowadzone zmiany czyli 'Read more' na 'Czytaj więcej', aczkolwiek posiadam kolejny błąd. Wszystko się wyświetla, super, ekstra, aczkolwiek zamiast literki "ę" w wyrazie "więcej" wyświetla się romb ze znakiem zapytania, czyli brak literki "ę" w tej czcionce (tak mi się wydaje).