Skocz do zawartości

Czy warto w ogóle o tym myśleć?


Freaklaw

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad kampanią AdWords. Chcę testowo puścić coś w stylu 2-3 zł na dzień i potestować jakie są tego skutki i wynikii. (pogapić się na wykresy itp itd ;)). Chcę użyć niszowych fraz i zawęzić lokalizację do kilku mniejszych, lokalnych regionów. Warto się w to bawić? Założyłem firmę i chcę się skupić na lokalnym odzewie. (kilkanaście mniejszych gmin)

Mobilny doradca finansowy - bezpłatne doradztwo kredytowe (dla firm, gotówka, hipoteczne, leasingi i inne). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy gracz w AW przeważnie szybko jest sklikany przez roznych telemarketerow...

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Chcę testowo puścić coś w stylu 2-3 zł na dzień i potestować jakie są tego skutki i wynikii

 

2-3 zł na dzień to nie wystarczy nawet na waciki 

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem specem od Adwordsów, ale ja również popieram słowa Miona i SzlafRocka. Koledzy spece tłumaczyli np. że aby wyrobić odpowiednią jakość kampanii należy najpierw "przepalić" nieco budżetu, by ją uzyskać i zoptymalizować. Dopiero później "hula". Dodatkowo - pozycja w reklamach AdWords również się liczy, przy takim budżecie nawet 1 dzień w topce się zapewne nie wyświetlisz. Reasumując - słaby pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to założyłeś firmę i się pytasz czy warto poświęcić 2 - 3 zł dziennie w celu zdobycia klientów, czyli całe 90 zł miesięcznie. To chyba musisz sprzedawać zapałki i mieć prowizję 1gr, bo inaczej to już samo Twoje pytanie jest bezsensowne.

 

Natomiast tak jak Ci powiedziano w ogóle taki budżet na żadne frazy nie wystarczy. Przeznacz tak ok 100 zł dziennie to zobaczysz, co się dzieje i dostosowuj kampanię z dnia na dzień. Po tygodniu już będziesz widział mniej więcej jak to funkcjonuje i coś tam wstępnie zoptymalizujesz. 

Reklamy muszą się też chwilę "uleżeć", żeby nabrać odpowiedniego ratingu i wtedy też będziesz płacił mniej za kliki niż na początku. 

 

Możesz też zdobyć kod do AW na 200 zł - jak wydasz bodajże 100 zł to masz gratis 200 zł. Tak się składa, że własnie dziś takowy kod dostałem, więc jak coś to napisz na privie to Ci dam, bo mi nie jest potrzebny, bo to kod tylko dla nowych kont ;)

kodeks-logo-baner-pio.jpg

Blog z informacjami o prawnych aspektach związanych z funkcjonowaniem internetu, w tym problematyka dotycząca SEM i SEO. organisciak.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież jak ustawi budżet 100 zł i dziennie mu zje 35 zł to będzie wiedział ile to kosztuje na dzień, a jak ustawi tak jak Ty mówisz np. 30 zł, a się okaże, że potrzeba na 24h - 40 zł to właśnie nie pozna tej granicy. Jak są frazy niszowe i mała konkurencja to mu przecież nie przepadnie kasa.

kodeks-logo-baner-pio.jpg

Blog z informacjami o prawnych aspektach związanych z funkcjonowaniem internetu, w tym problematyka dotycząca SEM i SEO. organisciak.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Celem doprecyzowania:

 

Moja firma to branża usług i dopiero zaczynam, więc na razie nie mam wielkiego budżetu bo muszę zbudować sobie bazę klientów żeby zacząć zarabiać, stąd taki niski wkład na tą kampanię. 

 

Kupon od AdWords znalazłem i mam aktywowany. 

 

Przy okazji tematu chciałem też spytać czy google rozpoznaje jeżeli jakieś hasła, nagłówki h1 itp. ustawię czcionką font-size 0px? (mam zbyt niski współczynnik text/html według seoptimer.com i dlatego trochę tekstu ukryłem). Nie mam dużego wpływu na html bo stronę zrobiłem w darmowym kreatorze home.pl i mam ograniczony wpływ na kod. Czy taka praktyka zaszkodzi czy nie? Czy lepiej olać ten wspołcznnik tekstu do kodu html i nie ukrywać żadnej tresći?

 

 

Mobilny doradca finansowy - bezpłatne doradztwo kredytowe (dla firm, gotówka, hipoteczne, leasingi i inne). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja firma to branża usług i dopiero zaczynam, więc na razie nie mam wielkiego budżetu bo muszę zbudować sobie bazę klientów żeby zacząć zarabiać, stąd taki niski wkład na tą kampanię.

zdajesz sobie sprawę, że to koło - układ zamknięty w tym wypadku błędne koło.

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2-3 zł na dzień to żaden budżet i moim zdaniem niczego nie zobaczysz bo taki limit dzienny to olbrzymie ograniczenie zwłaszcza jeżeli źle skonfigurujesz ustawienia na koncie. Jeżeli bowiem zostawisz wyświetlanie reklam w trybie równomiernym (ustawienie domyślne) to AdWords będzie wyświetlał Twoją reklamę bardzo rzadko - co któryś raz i np. wtedy kiedy konkurencja jest niższa, czyli w godzinach w których jest najmniejsze prawdopodobieństwo na złapanie klienta. Do tego dochodzą kolejne ustawienia - np. typ kampanii. Wybierz na początek kampanię w sieci wyszukiwania (bez rozszerzenia na sieć reklamową) z włączoną opcją wszystkie funkcje. Dostosuj harmonogram reklam do najlepszych godzin wyświetlania i tego kiedy możesz odebrać telefon od klienta (kiedy klient będzie wiedział że pracujesz), np. od 7:30 do 18:00 - konkurencja też mniej wyklika. Wyłącz początkowo np. niedziele lub całe weekendy. Jeżeli masz mały budżet kieruj go od razu w ten sposób do pozyskania możliwie najwięcej leadów. Usługi mogą dotyczyć tak na prawdę wszystkiego i stawki mogą być bardzo różne od 0,5 zł do kilkudziesięciu zł za klika. Rozszerz obszar wyświetlania o 5-10 km w stosunku do tego co planowałeś i powinieneś zawęzić listę słów kluczowych do tych potencjalnie najlepszych - najbliższych sprzedaży - żadnych ogólnych. Koniecznie zainwestuj pierwsze 100 zł bo po to masz właśnie kupon, żeby zobaczyć czy warto - pociśnij na maksa od początku bo mówię Ci szczerze - możesz mieć pierwszego dnia już kilka telefonów, jeżeli wszystko dobrze ustawisz i wyciśniesz 1-2 pozycję reklamy. To wymaga jednak wiedzy i doświadczenia, wiem to bo jak dostaję konta po swoich klientach to na dzień dobry robię 50-60% oszczędności przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności