Skocz do zawartości

Nagłośnienie sprawy


Sebastian1984

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, potrzebuje pomocy, chciałbym nagłośnić "w internetach" sprawę która dotyczy mojej firmy, chodzi o rozkradzione paczki. Macie jakieś cenne rady, gdzie i jak najlepiej tzn najskuteczniej nagłośnić taką sprawę ? Niby młody wiekiem jestem, ale jakoś nie nadążam co jest na topie jeżeli chodzi o taki przekaz, kiedyś widziałem że ktoś na wykopie wrzucał podobne akcje. Fajnie jeszcze jakby to jakąś moc SEO miało :)

 

Zastanawiam się również nad TVN, ale z tym się jeszcze wstrzymam.

 

Ktoś coś ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 37
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Hmmmm...

 

hmmmm... 

 

Ty tak na serio?

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na serio w 100%, wiadomo firmy kurierskie są jakie są, ale im więcej osób się dowie o praktykach firmy Fedex tym lepiej.

 

Edit:

 

Czemu miałbym żartować ? 10 tys piechotą nie chodzi :( A nagłośnienie sprawy może zmobilizuje firmę Fedex do innego podejścia w mojej sprawie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


kiedyś widziałem że ktoś na wykopie wrzucał podobne akcje.

 

Wykop i Facebook obowiązkowo. Jeśli myślisz o TVN to pomyśl też o Polsacie. Skontaktuj się także z Elżbietą Jaworowicz - "Sprawa dla reportera". Ona na pewno weźmie temat.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz Sebastian, może z innej gliny jesteśmy ulepieni, ale takie rzeczy w mojej ocenie załatwia się przez kancelarie. Ponadto, jeżeli masz umowę to powinieneś mieć także ubezpieczenie przesyłek, co powinno wyrównać "straty". Jeżeli masz 100% dowody, że paczki zostały okradzione przez pracowników fedex'a to idziesz normalnie na policję - sprawa ścigana z urzędu - a nie robisz młyn jakimiś krzywymi akcjami z wykopem..

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mcmagik,

 

Pismo do prokuratury poszło w piątek, oczywiście sprawą zajęła się również moja kancelaria. Straty są duże, 22 paczki szły do jednego klienta ubezpieczone na 80 tys zł. Po 14 dniach dostałem negatywną odpowiedź z firmy FEDEX, że nie uznają reklamacji bo kurier nie spisał protokołu szkody tego samego dnia ( według przepisów jest na to 7 dni ). Dalej uważasz że chcę obrać złą drogę ? Już pomijam fakt jakie miałem problemy z powodu niedostarczonego (rozkradzionego) towaru.

 

I tak oto FEDEX potraktował klienta który przez 3 lata opłacił faktury na kwotę około 500 tys zł :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nie pierwszy raz nabijasz posty bez sensu.

 

Chciałeś pomocy w nagłośnieniu sprawy więc podałem możliwości. Bez sensu jest Twój post.

 

 

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej winą nie ma co obarczać firmy kurierskiej, twoja paczka trafiła na nieuczciwego pracownika ale nieładnie z ich strony, że nie poczuwają się do odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez swoich ludzi. Duży błąd z twojej strony, że nie spisałeś odrazu protokołu uszkodzenia przesyłki :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kogo mam obarczac jak nie firmę kurierska? Toż to z nimi miałem umowę :) co do protokołu szkody to ja nie mogłem spisać bo nie ja byłem odbiorca tylko nadawca. Ale to nie zmienia faktu że na spisanie protokołu szkody jest 7 dni. Nie rozumiem tylko polityki firmy FEDEX przecież paczki były ubezpieczone zapłaciłem za to. No ale cóż taka ich polityka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Pismo do prokuratury poszło w piątek, oczywiście sprawą zajęła się również moja kancelaria. 


To daj działać kancelarii i prokuraturze. Każde "mącenie wody" będzie później - w trakcie ewentualnego procesu - działać na Twoją niekorzyść.

 

 



Po 14 dniach dostałem negatywną odpowiedź z firmy FEDEX, że nie uznają reklamacji bo kurier nie spisał protokołu szkody tego samego dnia ( według przepisów jest na to 7 dni ).


Od każdej decyzji można się odwołać - mam nadzieję, że Twoja kancelaria wystosowała odpowiednie pismo? Nie znam zapisów Twojej umowy z fedexem, ale to z jej treści można wywnioskować na jakich zasadach protokoły szkody mają być sporządzane. 
 

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


To daj działać kancelarii i prokuraturze.

 

Wątpię aby był powód aby zawracać głowę tym instytucjom skoro chce obsmarować Fedex w internecie. Obstawiam, że to fedex uruchomi te instytucje jesli dopuści się czynu.

Po za tym w każdej firmie przewozowej przesyłki są ubezpieczone.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Wątpię aby był powód aby zawracać głowę tym instytucjom skoro chce obsmarować Fedex w internecie

 

Tonący brzytwy się chwyta..

 

 


Po za tym w każdej firmie przewozowej przesyłki są ubezpieczone.

 

Ależ owszem - wspomniałem o tym już ze dwa razy ;) Ale wiem też, że to umowa reguluje wszystkie kwestie i niuanse współpracy - może być tak, że jest opcja "minimum" i obejmuje np. tylko zagubienie przesyłki ;)

 

Ja w Schenkerze mam statut "KS" i to mi daje możliwość spisania protokołu nawet i pół roku do tyłu - nikt nie robi problemow. Jak jest w przypadku tej konkretnej umowy z fedexem nie wiemy.

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


To daj działać kancelarii i prokuraturze. Każde "mącenie wody" będzie później - w trakcie ewentualnego procesu - działać na Twoją niekorzyść.

 

Tak tylko widzisz, według mojej kancelarii szanse na pozytywne zakończenie sprawy są, ale nie jest to oczywiste z kilku powodów.

 

Co do prokuratury, to wykrycie sprawcy pozwoli na dochodzenie odszkodawania od sprawcy - pewnie osoby fizycznej, czy uda sie od niej odzyskać kase, różnie to może być.

 


Od każdej decyzji można się odwołać - mam nadzieję, że Twoja kancelaria wystosowała odpowiednie pismo?

Tak, dziś zostało wysłane, ale raczej to nic nie pomoże.

 


Nie znam zapisów Twojej umowy z fedexem, ale to z jej treści można wywnioskować na jakich zasadach protokoły szkody mają być sporządzane.

 

Umowe mam bardzo krótką, tylko z indywidualnym cennikiem, reszta to odwołanie do ogólnego regulaminu firmy FEDEX.

Z tego co gdzieś "wyrwałem" z długiej rozmowy z prawnikiem to na spisanie protokołu szkody jest według zapisu ustawy o prawie pocztowym 7 dni.

Przy wcześniejszych "zaginieciach" paczek w FEDEXie nie stanowiło to żadnego problemu ( tzn pózniejsze spisanie protokołu) oczywiście były to małe kwoty 100-300 zł.

 


Obstawiam, że to fedex uruchomi te instytucje jesli dopuści się czynu.

 

Zastanów sie czasem dwa razy zanim coś napisze, nie wiedziałem że opisanie stanu faktycznego to "czyn" zabroniony

 


Po za tym w każdej firmie przewozowej przesyłki są ubezpieczone.

 

Jak byś czytał uważnie to byś wyczytał że paczki były ubezpieczone łącznie na 80 tys zł. I co z tego ?

 

 


Tonący brzytwy się chwyta..

 

Spokojnie nie tone :)

Po prostu może to być dobra przestroga dla tych co zastanawiają sie jaka firmą wysyłać paczki. Nigdzie nie wyczytałem aby jakakolwiek inna firma dopuściła sie takiej wtopy.

Jest tutaj dział na forum "UWAGA nierzetelny partner" po co on jest? Aby ostrzegać innych ? Ja chce zrobić dokładnie to samo.

 


Ależ owszem - wspomniałem o tym już ze dwa razy

 

Jeszcze raz podkreśle, przesyłki były ubezpieczone, tylko co z tego skoro FEDEX odrzucił reklamacje, podnosząc, że protokół, nie był spisany tego samego dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności