Skocz do zawartości

Okienko czata na stronie z usługami


aras1991

Rekomendowane odpowiedzi

Napiszę z punktu widzenia klienta, tak sam często korzystam z tej formy komunikacji pod warunkiem że ktoś jest na tym czacie bo często jest to zbędny bajer z napisem:Aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny.

Pozycjonowanie, audyt stron www i inne usługi SEO.

 

                          

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka opcja bardzo przydaje się w czasie trwania promocji. Klienci mają pytania i chcą szybko dostać odpowiedź. Podejrzewam, że bez aktywnego czatu sporo leadów przepada, bo wiele osób nie ma czasu szukać odpowiedzi w opisie oferty. W końcu zakupy w czasie promocji są robione pod wpływem impulsu :)

Potrzebny Ci profesjonalny film reklamowy? Wejdź na https://pracowniavideo.pl/

Spoty reklamowe, rozwój kanału YouTube, filmy eventowe i nie tylko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przykład w sklepach internetowych, hurtowniach, firmach hostingowych sprawdza się to doskonałe jeśli realnie ktoś to obsługuje i piszę online, jest w temacie a nie jak kiedyś pisałem z Panią z czołowej firmy hostingowej na prosty temat, to ona była calkowicie bez podstawowej wiedzy :D Taki chat potrafi bardzie wkurzyć, i lepie by go nie było wcale :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy użytkownicy strony są zainteresowani taką formą komunikacji

 

Tak. Sprawdza się pod trzema warunkami:

 

1. Czat jest online (niby oczywiste ale nie dla wszystkich).

2. Obsługa odpisuje na bieżąco a nie np. po godzinie.

3. Zajmuje się tym osoba kompetentna, znająca oferowany produkt/usługę.

 

Użytkownicy korzystają z tej formy komunikacji z kilku powodów, między innymi:

- brak możliwości zadzwonienia w godzinach pracy

- brak możliwości napisania maila w godzinach pracy

- łatwość pozyskania informacji / prostota obsługi

- chęć sprawdzenia szybkości reakcji sprzedawcy, jako jeden z czynników decydujących o zakupie.

Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy sprzedający dobre polskie zlewozmywaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy znacie takie rozwiązanie?

Masz dwie opcje do wyboru:

- płatna (abonamentowa) - korzystasz z czyichś gotowców i serwerów, wrzucasz tylko plik/pliki na serwer

- bezpłatna - instalujesz skrypt php u siebie na serwerze

 

Większość wybiera pierwszy wariant, nie wiedząc nawet, że można zrobić to samodzielnie i niezależnie.

Jeśli masz trochę podstawowej wiedzy na temat php polecam 2 opcję, w wielu elementach na głowę bije płatne, abonamentowe rozwiązania.

Drążyłem swego czasu dokładnie ten temat, zacząłem od testowania gotowych rozwiązań w formie usługi. Skończyłem na darmowym skrypcie. I to nie cena zadecydowała a jakość i konfigurowalność.

Jest kilka na prawdę bardzo dobrych darmowych rozwiązań dla tego tematu. Nie polecę Ci konkretnego, ponieważ jeśli ten wariant wybierzesz, powinieneś przetestować kilka rozwiązań i wybrać najbardziej odpowiadające Twoim potrzebom.

 

Do obsługi może służyć instalowany na komputerze dedykowany program, ale też niektóre rozwiązania działają w oparciu o przeglądarkę.

 

Edycja:

Zacznij od tego:

https://livehelperchat.com/

 

:)

 

więcej

i

jeszcze

 

Aby być dokładnym, jest jeszcze trzecia opcja - zakup skryptu i instalacja u siebie. Prawie darmowe i nieabonamentowe.

Pomijam w ocenie i opisie płatne rozwiązania z opcjami typu inteligentny bot, bo to nie na takie strony.

Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy sprzedający dobre polskie zlewozmywaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czat najczęściej wykorzystywany jest przez klientów podczas największego ruchu na stronie, często późnym wieczorem lub w weekendy. Poniżej wykres na podstawie około 30.000 czatów na różnych stronach.

 

bespokechat.com/img/godziny.png

 

Jeśli wyzwaniem jest obsługa czata po godzinach pracy .BespokeChat chętnie pomoże ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę polecić 2 rozwiązania, jedno jako usługa, drugie jako soft do kupienia i zainstalowania u siebie. Pierwsze to popularny zopim, który znakomicie się integruje z WP, drugie to LiveZilla. W obu przypadkach jest opcja czata na telefonie, więc można być online niemal zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wszystkie propozycje. Jak znajdę chwilę czasu to przyjrzę się każdemu dokładnie i pewnie przetestuję. Ciekaw jestem jaki będzie odzew, bo zainstalowałem wtyczkę do dzwonienia jednego z usługodawców, rzekomo konwersja miała być duża, a tu telefonów brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


do dzwonienia jednego z usługodawców, rzekomo konwersja miała być duża, a tu telefonów brak.
IMHO wystarczy widoczny BOX szybkiego kontaktu i ten "klient", który chce się skontaktować, to się skontaktuje.

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


rzekomo konwersja miała być duża,

 

Ani czat, ani wtyczka do dzwonienia nie podniesie konwersji.  To są tylko gadżety, które nie mają wpływu na sprzedaż.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności