Skocz do zawartości

Planeta-seo : Jak sortować bazę danych e-maili? – 18 sposobów


Newsbot

Rekomendowane odpowiedzi

MobileTry: Jak sortować bazę danych e-maili? – 18 sposobów

Jeżeli jesteś nowy w świecie e-mail marketingu, to możesz nie wiedzieć, że warto posortować bazę danych e-maili. Zgodnie z raportem National Client Email z 2015 roku, 77% zwrotów z inwestycji pochodz...

Poleca: Polska Planeta SEO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za bzdury!

 

Sposoby na segmentację listy e-maili dla ukierunkowanego e-mail marketingu

 

Chyba autor tego artykuły nigdy nie widział "składni" adresu e-mail skoro chce na bazie tych informacji sortować np:

- 1. Lokalizacja. Wiedza na temat, gdzie mieszkają Twoi odbiorcy
- 2. Wiek. W tych czasach internauta w każdym wieku ma dostęp
- 3  Płeć. ak samo, jak wysyłanie innej wiadomości do studenta, a innej do emeryta,

i inne równie bezsensowne

 

Chyba, że w ramach zapisu się do newslettera subskrybent ma określić się w 18 listach wyboru :olaboga:

Ciekawe ile na to sposób poświeci swój czasownik, nie biorąc pod uwagę przerostu formy nad treścią oraz nieufności jak chodzi o podawanie rozszerzonych danych osobowych.
 


Mam nadzieję, że podane sposoby na to, aby posortować bazę danych e-maili, dodały Ci jeszcze więcej pomysłów na segmentację, a co najważniejsze – przełożyły się na nowe, twórcze kampanie marketingowe.

 

 

 

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem nie pisze, ale w domyśle rozważamy bazy e-mailowe pozyskane w realny sposób. Nawet Gmail nie wymaga typu info podczas rejestracji konta.

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hym - realnie to ja znam 3 dobre opcje. Dwie stosowane od dziesiątków lat.
1. Sprzedawcy + call center + crm: czyli telefonicznie + kontakty bezpośrednie + maile. Każda firma, która jest na rynku od x lat ma pokaźną bazę danych swoich klientów. Dla B2B - ale czasochłonne (w latach).
2. Kupno baz - np. od telekomu czy dużego portalu czy wywiadowni, gdzie danych do segmentacji jest gigantyczna ilość. też dla B2B - drogie.

Gorsza opcja to zapis do newslettera ale tu też da się zdobyć dużo danych.
Można follow-upami + google id całkiem dobrze sprofilować klienta zamiast jednego dużego formularza dać 5 małych przez rok.
Działa dobrze tylko w pewnym fragmencie rynku (e-commerce np. sklepach internetowych) - głównie B2C. Opcja najtańsza i długotrwała.
Oczywiście piszę o dobrej informacji o kliencie a nie tylko jego mailu.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

choć nie lubię tego narzędzia to salesmenago potrafi to robić i wiązać foota z urządzenia z zebranymi/udostepnionymi informacjami o userze - jak ktoś się przewija po stronie z kilka razy w tygodniu możesz dodać akcję dla marketingu i zadzwonią do niego lub złapią na ch/czacie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności