Skocz do zawartości

Witam wszystkich i pozdrawiam

pitrom

Rekomendowane odpowiedzi

Pomino mojej ambicji zeby sie czegokolwiek nauczyc z biegiem czasu wydaje mi sie ze wiem coraz mniej.

Na forum natknalem sie przypadkowo po tygodniach spedzonych w sieci z zamiarem nauczenia sie czegokolwiek. Z gory prosze o wyrozumialosc, hehe. Pomimo tego ze sam wystrugalem jakos swoja firmowa strone to mam swiadomosc jak wiele bledow ona zawiera. Napomkne jeszcze tylku ze z zawodu i z pasji jestem fotografem i moja ambicja jest teraz wypromowanie mojej witryny(moze byloby lepiej znalezc jakies inne bardziej przyjemne i szybsze metody odchdzenia od zmyslow niz zabieranie sie za to).

...Niech moc bedzie ze mna! Bede jej potrzebowal.

Jesli ktos nie ma nic ciekawszego do roboty to zapraszam na moja wypocona stronke

www.stillvision.co.uk

Jeszcze raz pozdrawiam

Witam i życzę powodzenia ;)

Co do stronki, to choćby poprawność kodu parę błędów ma ;)

Hej Equito,

Pare bledow w kodzie, Ty chyba zartujesz. O paru bledach to ja myslalem ale wlasnie mnie uswiadomiles

jak wiele jest ich w istocie. Najgorsze jest to ze ja nie czaje HTML'a. Skoro uzywalem GoLive do wykonania strony to winna lezy bo mojej stronie czy musze wynic Adobe? Jeszcze jedno pytanko - czy bledy tego typu rzutuja na pozycje w google?

Co do "paru błędów" - to raczej była ironia ;)

Skoro uzywalem GoLive do wykonania strony to winna lezy bo mojej stronie czy musze wynic Adobe?
Wina leży po Twojej stronie dlatego, że używałeś GoLive, a Adobe dlatego, że generuje niewłaściwy kod ;)
Jeszcze jedno pytanko - czy bledy tego typu rzutuja na pozycje w google?
Nie aż tak ogromne, ale mimo wszystko na tyle istotne, że lepiej poprawić te błędy... (dodam tylko, że ekspertem nie jestem, więc w razie czego proszę o poprawienie mojej wypowiedzi) ;)

:)

Co do "paru błędów" - to raczej była ironia :D

Skoro uzywalem GoLive do wykonania strony to winna lezy bo mojej stronie czy musze wynic Adobe?