Skocz do zawartości

Facebook się zmienia, a budżety seo idą w górę


jimmi

Rekomendowane odpowiedzi

Ostanie  zmiany na Facebooku, dające priorytet dla znajomych i przyjaciół, bardzo zmniejszyły zasięgi działań marketingowych firm.

Cześć dużych firm zmniejsza wydatki i przerzuca je z powrotem na pozycjonowanie więcej poniżej

https://www.socialmediatoday.com/social-business/major-publishers-doubling-down-seo-replace-lost-facebook-referral-traffic

dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Cześć dużych firm zmniejsza wydatki i przerzuca je z powrotem na pozycjonowanie

 

Nijak się to ma do polskiego rynku. 

 

Prawdą jest, że FB miesza z algo i tnie zasięgi ale zawsze tak było.  W dalszym ciągu FB  jest bardo dobrym narzędziem (obok innych) do pozyskiwania ruchu i budowania marki. 

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności