Skocz do zawartości

Promocja w Lidlu


marcin777

Rekomendowane odpowiedzi


To nie jest śmieszne. 

 

Jest.

Tutaj na forum co chwilę wszyscy z "góry" patrzą na tych co nie czytają umów itp. A tu nagle iluś tam niby "tępych polaczków" przeczytało ze zrozumieniem regulamin i zastosowali się do jego zapisów.

 

I tutaj jedyne z kogo można cisnąć, to Lidl i jego "prawnicy" (albo próba oszczędzenia na prawnikach i jakiś kierownik jednego z marketów może pisał ten regulamin).

 

Należy zwrócić uwagę, że Lidl nie zanegował takiego postępowania, twierdząc że jest ono niezgodne z regulaminem, przez co przyznali się że JEST zgodne. Więc w czym rzecz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja na miejscu zarządu Lidla "podrasowałbym" nieco całą akcję. Dodałbym w regulaminie, że zwrotu może dokonać pierwsze 10 klientów każdego dnia (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

 
Codziennie rano igrzyska śmierci pod sklepem.

:D

U kobiety ważniejsze są oczy niż piersi - kobieta bez oczu wygląda gorzej.

 

Polecam montaż anten legionowo - najlepszy montaż i serwis anten.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A tu nagle iluś tam niby "tępych polaczków" przeczytało ze zrozumieniem regulamin i zastosowali się do jego zapisów.

 

Podejrzewam, że tu Lidl wygrał.

Lidl słynie z kontrowersyjnych reklam. W tym wypadku wykorzystał "polaczków cwaniaczków". To zdecydowanie nie jest śmieszne.


Przykłady "reklam" Lidla:

 

 

 

Polacy jak zwykle dali się wmanipulować. ;)

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Podejrzewam, że tu Lidl wygrał.

 

ja też, a jeżeli faktycznie dali (_)(_) to tak czy inaczej można to świetnie marketingowo wykorzystać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lidl przez całą tę akcję jest mocno sparaliżowany i próbuje wycofać się z tej promocji. Nie jest to jednak łatwe bo regulamin promocji jest jasny - towar można zwrócić w każdym stanie zużycia. Ciekaw jestem jak szpece od marketingu podejdą do tematu aby przekonać Januszów i Mirasów do zaprzestania przynoszenia wykorzystanych towarów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba każdy człowiek ma jakieś "diabełki". Nagannym jest wyzwalanie z ludzi takich "diabełków" metodami socjotechnicznymi a później wykorzystywanie tego do własnych korzystnych celów. Nie jest to w ogóle śmieszne. Bardziej wstyd mi za tego kto to wymyślił i perfidnie wykorzystuje. A ludzie którzy uwalniają swoje najgorsze cechy pod dyktando innych u mnie budzą bardziej litość jak śmiech czy szyderstwo. W zwyczajnym świecie mi ich żal.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Echh Wy to jesteście czyste "mięso marketingowe" :D. Myślicie, że w Lidlu nikt nie wpadł na to, że rodacy "zakombinują" ??? Proponuję ruszyć głową i pomyśleć o "wewnetrznej zmianie" własnego stosunku do tej marki ;) . Chyba każdy zauważy cos takiego jak lekka sympatię którą zawsze darzy tego kto został "oszukany" ... Efekt skali powinien zadziałać wzrostem ilości zakupów w tej sieci :D .

Przyznam, że ktoś tam wymyślił niezłą perwersję :D bo będzie wzrost zakupów i wzrost sympatii dla tej marki ;)

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności