Skocz do zawartości

Siemanko wszystkim!

Boltron

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Jestem nowy, posiadam kilka "stron" z domeną na hostingu blogowym. W tworzenie "web" bawię się od 2003 roku, czyli od czasów "gimbusa". Jestem skrajnym amatorem w tym fachu.

Dopiero teraz chcę zagłębić trochę wiedzy o tajemniczym SEO, jest wiele mitów na ten temat. O ile czas pozwoli chciałbym poznać tajniki pozycjonowania... Albo chociaż liznąć tej dziedziny.

Jeżeli ktoś byłby tak dobry to fajnie by było jakby dał tutaj link do jakiegoś niezwykle prostego i krótkiego, a zarazem cennego poradnika o SEO, podstawy itd.

Z ciekawostek mogę napisać:

Z tego co pamiętam jakoś w latach bodajże 2003-2006, za czasów jak byłem gimbusem, robiłem swoje pierwsze stronki, hosting oczywiście darmowy, na serwerze piwko.pl które już umarło śmiercią naturalną. Tam był ranking Top 100 najczęściej odwiedzanych stron z ich witryn. Pamiętam, że trafiłem tam na tą listę (miejsca oczywiście nie pamiętam), internet był wtedy w powijakach i nie trudno było dostać się na takie coś, do tego na darmowym serwerze.

Pamiętam też, że była tam strona cda.pl ... Właśnie tak, oni tam byli. Dzisiaj po latach nauczyłem się czegoś najważniejszego w życiu, może nie nauczyłem, ale dobitnie to dotarło do mnie: KONSEKWENCJA W DZIAŁANIU.

Gdzie oni są, a gdzie dzisiaj ja jestem? Ja miałem przez ten czas wiele tandetnych stron, porzuconych projektów, pomysłów, coś zaczynałem, po 3 miesiącach było albo brak motywacji, chęci, pomysłów itd. W końcu gdzieś od 2012 roku zacząłem prowadzić strony i tak szczerze to mam z tego dzisiaj jakieś efekty...

Jednak cda.pl to dla mnie taki wzorzec jeżeli chodzi o odpowiedź na pytanie: Jak odnieść sukces?

A i to nie jest żadna kryptoreklama, żeby nie było ;-)!

Pozdrawiam wszystkich!

• 3 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie