Skocz do zawartości

EyeTrack '07


zero3

Rekomendowane odpowiedzi

Na lipiec i sierpień (to zdaje się właśnie teraz :D ) zaplanowano kolejną edycję badań EyeTrack.

W tym roku znów dowiemy sie ciekawych rzeczy m. in.

Some of the key questions EyeTrack '07 will address:

* In what sequence do readers travel through newspaper and Web pages, from element to element?

* Where do readers enter newspaper and Web pages?

* Do readers read lead stories in print and online?

* Do readers read "jumps"? Do they look at teasers?

* How much of print and online stories do readers read?

* What types of headlines do readers look at most often? Largest or secondary, traditional or engaging?

* Do readers click on interactive opportunities in online pages?

* How do readers look at advertising in print and online? How does online ad style (flashing, fly-in, drop-down, etc.) impact reading?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności