Skocz do zawartości

Wynajałem ponoć zawodowców od Adwordsów i hu...


mezon123

Rekomendowane odpowiedzi

Wziąłem firmę pozycjonerską do kampanii Adwordsów.

Umowę chcieli ze mną machnąć od razu na rok ale zdrowy rozsądek podpowiedział mi żeby zażądać

testowego okresu 1 miesiąca.

Już wiem, że umowy nie przedłużę i wiem że powinienem bezgranicznie ufać swojemu aniołowi stróżowi.

 

Po miesiącu jestem jako klient potwornie rozczarowany. Praktycznie nie przełożyła mi się rekalma na nowych klientów.

Firma tłumaczy się że są kliknięcia impression( cokolwiek to znaczy) a na końcu dla mnie jest wielkie nic.

 

Ogólnie stosunek( clicks/impression) jest jak 1/10 a nawet na niektóre frazy 1/15.  Konwersja jest po miesiącu na wszystkie frazy może 10.

 

załączam zrzut z wynikami kampanii.

 

Możeci mi podpowiedzieć czy firma prowadząca kampanię nie zawaliła roboty.

Czy na posdtawie tych wyników mozna wnioskować że konkurencja nabija mi puste kliknięcia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


swojemu aniołowi stróżowi

zdrowy rozsądek

 

I wszystko jasne...

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Certyfikacja AdWords jest fajna, ale to jeszcze nie jest wytyczna...

 

z drugiej strony nie napisałeś w jakiej branży działasz i jakie miałeś wymagania co do kampanii. Wielu Klientów ma bardzo konkurencyjną działalność i chcą od razu prowadzić działania na całą Polskę, co jest bardzo zgubne - brakiem wyników.

 

Jeden zrzut ekranu czy raport nie pokaże, czy prowadzili dobrze kampanię. Należałoby przeprowadzić audyt konta/kampanii wiedząc jakie dałeś im założenia wstępne co do samej kampanii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby reklama była skuteczna to oferta na stronie musi być atrakcyjnie przedstawiona, no chyba że ktoś ma "monopol" na usługę czy produkt. W sieci należy pamiętać o zasadzie : "konkurencja jest o kliknięcie dalej" .

 

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Certyfikacja AdWords jest fajna, ale to jeszcze nie jest wytyczna.

 

Chcesz powiedzieć, że magia Certyfikatów i Partnerów Google nie działa? ;)

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ale niby co jest w niej fajnego

Znaczek, kubeczek, długopisik itp ?? :D

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz wziąźć pod uwagę to, że kampania AdWords to źródło pozyskania ruchu, podobnie jak pozycjonowanie.
To czy sprzedasz swoje produkty/usługi w dużej mierze zależy od tego co oferujesz, jakie masz ceny, jak wygląda Twoja strona internetowa, jak wygląda Twój produkt/usługa w odniesieniu do konkurencji itd.

 
Z jednej strony można ocenić to czy kampania jest prowadzona w przyzwoity sposób tj. przykładowo sprawdzić czy są odpowiednie podziały na grupy, ocenić dobór słów kluczowych, sprawdzić czy stosowane są dedykowane reklamy, czy strona jest dopasowana do słów kluczowych, czy stosowane są rozszerzenia reklam, jakie typy dopasowań słów kluczowych są stosowane, czy są stosowane wykluczenia słów kluczowych, sprawdzić lokalizację wyświetlenia reklam, sprawdzić jakie są współczynniki jakości dla poszczególnych słów kluczowych itp.

Ale

Jeżeli kampania jest prowadzona w sposób przyzwoity, a nie ma Klientów to też nie oznacza wprost, że agencja zawaliła robotę i nabija Ci puste kliknięcia. Przyczyn tego, że nie sprzedajesz może być bardzo wiele.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Certyfikat ma AGENCJA, a adwordsa robi stażysta. Tak to często wyglada :D

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

SZUKASZ NAPRAWDĘ DOBRYCH I TANICH PROXY ?

Proxy w ilości 70 tys. wymieniane cyklicznie, stabilność anonimowość i nielimitowany transfer:

KLIKNIJ I KUP LUB PORÓWNAJ WSZYSTKIE RODZAJE PROXY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że klik nie przekłada się na konwersję - sprzedaż to już wiadomo.

Teraz sprawdź jakie słowa zostały dobrane i na jakie landing page kierowały. Jakie słowa zostały wykluczone itd

Czy reklama jest poprawnie napisana.

Zobacz czy konkurencja ma podobne ceny, jakość zdjęć, opisy. Sprawdź czy klient gdzieś dalej na stronie się "nie poddał" bo np. formularza nie umiał wypełnić.

 

Popraw i odpal ponownie.

Nikt nie będzie dbał o Twój biznes bardziej niż ty sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze dwa grosze.

 

Są klienci którzy oglądają lekko na 1 miesiąc do przodu i czasami klikają po kilkanaście razy w reklamę aby w konsekwencji zrobić zakupy dopiero w przyszłym miesiącu.

 

Są również takie frazy w internetach, dla których choćbyś zrobił najpiękniejsza reklamę z reniferami świątecznymi to i tak będzie nierentowna i w takim wypadku trzeba powalczyć inaczej a nie walić kasę w adwords. Wszytko zależy od fraz z danej branży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności