Skocz do zawartości

Badania konwersji Adwords pomiędzy dwoma stronami


Grumpy

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, może ktoś zna rozwiązanie może wskaże czego powinienem szukać. Sprawa jest taka, że robię reklamy na stronę A, ale konwersja następuje dopiero po przejściu na stronę B. Na stronie A po wejściu z reklam jest przycisk CTA do strony B, gdzie można dokonać zakupu. Obie strony są dodane do GA.

 

Pytanie:

 

Jak śledzić użytkownika pomiędzy stronami, tzn. żeby wiedzieć, że osoba która weszła z reklamy na stronę A przeszła na str. B gdzie dokonała zakupu?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy strona A i B to inne domeny?

W kontekście adwords zrobisz to tworząc parametry urli, kody konwersji na przycisku na stronie A (wszak, to tez jakaś konwersja) i na thankyou page na stronie B.

W kontekście analytics możesz zrobić ścieżkę konwersji, wyznaczyć cele: przejście z A do B i zakup na B

Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności