Skocz do zawartości

Xelix

Rekomendowane odpowiedzi

Czy mógłbym liczyć na pomoc internautów w ocenie strony internetowej? Jest ona dosyć młoda, w trakcie budowy merytoryki (baza danych, menu itp.). Co chcielibyście widzieć jeszcze na stronie, co jest nie tak, czego brakuje. Zależy mi na opiniach ludzi spoza grona moich znajomych, stąd ten temat na forum.

https://pijtanio.pl/

Pozdrawiam

Ogólnie wygląda estetycznie. Czcionka/jej kolor na podstronach trochę prześwietlona i oczy mi się męczą. Fajnie by było, gdyby filtr miast był na stronie z listą barów bez otwierania nowej podstrony Ogólnie inicjatywa, pomimo iż nie jestem studentem, mi się podoba :) Powodzenia! 

20 godzin temu, MateuszDL napisał:

Ogólnie wygląda estetycznie. Czcionka/jej kolor na podstronach trochę prześwietlona i oczy mi się męczą. Fajnie by było, gdyby filtr miast był na stronie z listą barów bez otwierania nowej podstrony Ogólnie inicjatywa, pomimo iż nie jestem studentem, mi się podoba :) Powodzenia! 

Dziękuje za komentarz, kolor czcionki zmienię na dniach, faktycznie może męczyć oczy, a co do listy barów, myślę, że już przy normalnym funkcjonowaniu strony zazwyczaj będzie się patrzyło na miasto, w którym się mieszka, aktualnie przebywa, więc nie wiem czy to jest tak bardzo potrzebne. Lista jest dosyć duża (szerokość i wysokość), trzeba by przewijać na dół żeby pominąć listę, a jak dodam na dole, to będzie się mijać z celem. Napisałem stronę w jquery, aby właśnie nie było problemu z szybkim przełączaniem między stroną główną a listą barów. Jeśli więcej osób wysunie taki pomysł, wtedy pomyślę nad zmianą tego, narazie lista zostaje bez zmian.

Pozdrawiam

Szata graficzna zwłaszcza ten TOP i diament IMHO nie koresponduje z tematyka strony.

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

9 godzin temu, Mion napisał: