Skocz do zawartości

Koniec AdTaily


jimmi

Rekomendowane odpowiedzi

Kończą działalność można już wypinać widgety i szukać czegoś nowego. Definitywny koniec 31 stycznia.
jeden plus można wypłacić środki bez opłat dodatkowych.

Takie emaile są rozsyłane

  Cytuj


 

Szanowni Państwo,

Informujemy, że stopniowo będziemy wygaszać emisję reklam AdTaily. Wynika to ze zmian na rynku reklamy oraz dostosowanej do niej strategii biznesowej naszej spółki. Jednocześnie informujemy, że nasza spółka zmieniła nazwę na Yieldbird Sp. z o.o. Szczegóły znajdą Państwo w dalszej części wiadomości.

Do 31 stycznia 2017 r. kampanie będą emitowane za pomocą widgetu AdTaily bez zmian. Jednak nowe zlecenia od reklamodawców będziemy przyjmować tylko do 15 stycznia 2017 r. Oznacza to, że w ostatnich dwóch tygodniach stycznia mogą Państwo zaobserwować zmniejszony popyt na oferowane przez Państwa powierzchnie reklamowe.

Po 31 stycznia 2017 r. zaprzestaniemy emisji reklam za pomocą widgetu AdTaily. Wszystkie środki należne z tytułu wynagrodzenia za publikację reklam zostaną Państwu wypłacone bez względu na ich wysokość oraz z pominięciem opłat dodatkowych. Również po 31 stycznia 2017 r. będziemy Państwa prosić o wypięcie kodów widgetu AdTaily z Państwa serwisów internetowych.

 

Rozwiń  

 

dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już od dłuższego czasu w panelu wydawcy była informacja o zmianie na Yieldbird. Z AdTaily byłem zadowolony (kiedy emitowałem ich reklamy) i chyba nigdy problemów żadnych nie było. Pewnie pod nowym szyldem będzie podobnie.

VEX Media - w przygotowaniu.

Mój płatny katalog SEO - w przygotowaniu.

Online-24.pl - w przygotowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dokładnie czy to ma być tylko rebranding czy teraz będą częścią jakiejś innej większej całości, ale wygląda tak, jakby chcieli iść bardziej w kierunku pozyskiwania także ruchu międzynarodowego, a nie tylko z PL. Całkiem możliwe, że przy okazji może także chcą dokonać weryfikacji wydawców.

VEX Media - w przygotowaniu.

Mój płatny katalog SEO - w przygotowaniu.

Online-24.pl - w przygotowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Pracuję w Yieldbird i mogę coś niecoś wyjaśnić.

Od 2015 r. w coraz większym stopniu skupiamy się na obsłudze wydawców, korzystających z reklamy programmatic. Ten model reklamy jest bardziej skuteczny i przynosi więcej korzyści wydawcom – dlatego w niego wierzymy i w niego inwestujemy. To także powód, dlaczego zmieniliśmy nazwę spółki. Jednocześnie chcąc dotrzymać tempa rozwojowi reklamy programatycznej, nie możemy dalej rozwijać widgetu AdTaily i zapewnić jakości i skuteczności w jego działaniu na takim poziomie, jak byśmy sami chcieli oraz jak tego od nas oczekiwalibyście. Dlatego podjęliśmy decyzję o jego zamknięciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cztery pytanka - zagadnienia do @Maciej Szulc:

1. "Wszystkie środki należne z tytułu wynagrodzenia za publikację reklam zostaną Państwu wypłacone bez względu na ich wysokość oraz z pominięciem opłat dodatkowych."

W panelu Adtaily widnieje kwota brutto (Zgromadzone środki) i kwota netto (Suma) - czym więc są opłaty dodatkowe?

2. Jakiego typu reklamy (tekstowe, banery, video), wielkości reklam i modele rozliczania będzie serwować Yieldbird, czy będzie to dozwolona konkurencja dla Adsense?

3. Jakie będą kryteria przyjmowania do programu (miesięczny traffic, tematyka, czy jeszcze jakieś inne kryteria)?

4. Od kiedy można się sensownie zgłaszać? Czy macie już reklamodawców?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mamisynek, oto odpowiedzi:

ad. 1 Wydawcy, którzy zgromadzili mniej niż 100 zł brutto, jeśli chcieli wypłacić środki, musieli ponosić opłatę dodatkową w wysokości 10 zł. Teraz jej nie ma.

ad. 2 Yieldbird nie jest konkurencją dla AdSense i Google - jesteśmy certyfikowanym partnerem Google (Google Certified Publishing Partner). Obsługujemy reklamy display (w tym tekstowe) i video zgodnie ze standardami IAB.

ad. 3 To zależy głównie od liczby page views i ad requests w modelu automatycznym, które masz. Ale też od potrzeb: czy tylko monetyzacja powierzchni reklamowych, czy też consulting lub custom development. Ale nie jest tajemnicą, że im większy wydawca, tym ma więcej do wyboru. Najlepiej będzie, jak skontaktujesz się się bezpośrednio z Publisher Developer Managerem https://yieldbird.com/contact/ 

ad.4 Reklamodawców mamy całkiem sporo. Jednak pamiętaj, proszę, że mamy do czynienia z innym modelem: to nie małe i mikro firmy, ale domy mediowe i klienci korporacyjni. Jak będziesz miał dalsze pytania dot. współpracy, to skontaktuj się z nami bezpośrednio https://yieldbird.com/contact/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Vexatus, w Yieldbird nie ma czegoś takiego jak samodzielna rejestracja, analogiczna do tego, jak to było w AdTaily. By zacząć współpracować z Yieldbird,  musisz 1. skontaktować się Publisher Development Managerem https://yieldbird.com/contact , 2. ustalić czego potrzebujesz i co możemy zaoferować i 3. jeśli obie strony są zainteresowane, to rozpoczynamy współpracę testową.

Możesz kontaktować się w każdej chwili - Yieldbird z powodzeniem działa od 2013 r. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Vexatus, przepraszam, że musisz czekać. Faktycznie, mamy opóźnienie w odpowiedziach - wiele osób do nas napisało w związku z wygaszaniem AdTaily i każdej staramy się odpowiedzieć. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość.

Jeśli zaś z jakiś przyczyn sprawa jest paląca, napisz do mnie na priv, podając swój adres email użyty podczas rejestracji - zobaczę co da się zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 6.01.2017 o 08:32, Maciej Szulc napisał(a):

@Vexatus,  3. jeśli obie strony są zainteresowane, to rozpoczynamy współpracę testową.

Rozwiń  

 

  W dniu 3.01.2017 o 18:25, jimmi napisał(a):

Tylko trochę dziwny sposób przejścia, jakby chcieli pozbyć się starych wydawców, zrobić nową weryfikację.  

Rozwiń  

Jak widać, @jimmi ma nosa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ar4, to nie tak.

Widget AdTaily jest wygaszany - nie ma tu przejścia, ulepszeń, zmiany profilu produktu itd. Nie ma kontynuacji. Nie możemy dalej rozwijać widgetu AdTaily i zapewnić jakości i skuteczności w jego działaniu na takim poziomie, jak byśmy sami chcieli oraz jak tego od nas oczekiwalibyście. Dlatego podjęliśmy decyzję o jego zamknięciu. I  dziękujemy Wam za to, że z niego korzystaliście.

Natomiast współpraca z wydawcami prowadzona pod marką Yieldbird to co innego: to inny produkt, inne zasady współpracy, inny sposób działania, inne rezultaty. Wiemy to, bo robimy to od 3 lat.

To tak, jakbyś jeździł rowerem, a firma która go wyprodukowała, produkuje również samochody. Niestety, rower nie ma już tylu przerzutek ile potrzeba, rama jest stalowa a nie ze stopów metali lekkich itd. Nie możemy go ulepszyć i sprawić, by to był rower naszych marzeń. Dlatego kończymy produkcję roweru. Ale cały czas produkujemy bardzo dobre samochody. I rower, i samochód jeżdżą po drogach, prowadząc oba jesteś uczestnikiem ruchu drogowego. Ale to jednak inne pojazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności