Skocz do zawartości

Problem z AdWords - znikajace reklamy


Scyzor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Na wstepie chcialem poinformowac, ze jestem "nowy" w tej dziedzinie i moze po prostu cos ominalem.

Sprawa wygalda tak, ze zalozylem konto AdWords z vouchera $55. Reklamy kierowane sa glownie do odbiorcow w wyznaczonym terenie (odleglosc od adresu). Dodalem pojedynczo slowa kluczowe ustawiajac od razu CPC tak, aby zalapywac sie na pierwszej stronie (nie koniecznie na samej gorze). Na poczatku dla kilu slow kluczowych wszystko bylo OK. Po przekroczeniu 10 keywords czesc po prostu przestala sie wyswietlac, a dla kolejnych dodanych w ogole reklama nie byla pokazywana (mimo ze bylaby tylko jedna na stronie). Sprawdzilem recznie, czy suma CPC przypadkiem nie przekroczyla dziennego limitu, ale nic z tego.

Dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam!

Na wstepie chcialem poinformowac, ze jestem "nowy" w tej dziedzinie i moze po prostu cos ominalem.

Sprawa wygalda tak, ze zalozylem konto AdWords z vouchera $55. Reklamy kierowane sa glownie do odbiorcow w wyznaczonym terenie (odleglosc od adresu). Dodalem pojedynczo slowa kluczowe ustawiajac od razu CPC tak, aby zalapywac sie na pierwszej stronie (nie koniecznie na samej gorze). Na poczatku dla kilu slow kluczowych wszystko bylo OK. Po przekroczeniu 10 keywords czesc po prostu przestala sie wyswietlac, a dla kolejnych dodanych w ogole reklama nie byla pokazywana (mimo ze bylaby tylko jedna na stronie). Sprawdzilem recznie, czy suma CPC przypadkiem nie przekroczyla dziennego limitu, ale nic z tego.

Dzieki za pomoc.

Możliwe że do swojej kampanii wybrałeś słowa kluczowe bardzo atrakcyjne i boks wyświetla się tylko co kilka odsłon.

Kolejna sprawa to fundusze jakie nasz dostępne na koncie - Google nie chce Ci dać w gratisie dodatkowych kliknięć a jeśli kampania by emitowała się zbyt szybko (przy dużej popularności słów) mogło by się okazać że wartość kliknięć mogłaby przekroczyć wartość kuponu (kampania jest więc spowolniona).

Ostatnie co mi przychodzi do głowy to dobór słów kluczowych. Część słów i fraz kluczowych przed uruchomieniem może wymagać ręcznej akceptacji przez pracownika Google, cześć fraz i słów kluczowych jest zastrzeżona. Najlepiej jeśli skorzystasz z narzędzi diagnostycznych Google - zakładka w koncie "narzędzia" i pierwsza pozycja po prawej stronie "Narzędzia diagnostyczne dla reklam"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności