Skocz do zawartości

Słowa kluczowe


M@k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Kolega który ma mała firmę transportową (jednego busa hehe), prosił mnie abym zajrzał na jego konto Adwords.

A że nie jestem orłem w tym temacie, prosił bym bardzo o pomoc.

 

W jeden reklamie ma takie słowa kluczowe:

 

+transport                                     (Zamiast tej reklamy wybrano inną reklamę z grupy reklam. )

[transport]

+transport +jelenia +góra

[transport jelenia góra]

[jelenia góra transport]

+jelenia +góra +transport

 

 

A w drugiej 

 

+przeprowadzki                              (Zamiast tej reklamy wybrano inną reklamę z grupy reklam. )

+jelenia +góra +przeprowadzki

[przeprowadzki jelenia góra]

[przeprowadzki]

[jelenia góra przeprowadzki]

+przeprowadzki +jelenia +góra

 

 

 

Czy można by coś tu poprawić. Bo np. jedno wyklucza drugie

A może coś dodać.

 

Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny

Pozdrawiam

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można dużo poprawić, można sporo dodać i coś wykluczyć - tyle w kwestii słów kluczowych

Przetestuj teksty reklam - napisz kilka różnych i sprawdź, które są najczęściej klikane i/lub przynoszą konwersje

Zainteresuj się rozszerzeniami reklam, ten bajer potrafi zmienić przeciętną reklamę w killera na kilka linijek.

Spróbuj formatu tylko połączenie - powinien zadziałać przy takim typie biznesu.

Określ stawki i budżety

i jeszcze wiele innych rzeczy..

Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M@k podałaś tylko słowa kluczowe - to nie jest jedyny wyznacznik dobrze działającej kampanii. Pytanie czy Twój znajomy śledzi jakieś konwersje?

 

Dla mnie frazy +przeprowadzki i +transport są zbyt ogólne, ale jeśli kampania trwała chwilkę, to w raporcie wyszukiwanych fraz macie sporo pracy pod względem wykluczeń i dodaniu do kampanii tych dobrych fraz.

 

Na pewno eksperymentować z tekstami reklam. Na pewno rozszerzenia jak sugerował odys. Fajnie może zadziałać rozszerzenie wiadomości.

 

Na pierwszy rzut idą frazy wyklikujące budżet, a nie przynoszące Klientów - do wstrzymania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1/24/2017 o 10:03, odys napisał:

Zainteresuj się rozszerzeniami reklam, ten bajer potrafi zmienić przeciętną reklamę w killera na kilka linijek.

Rozszerzenia reklam testował bym ze szczególną uwagą. Link do podstron jak najbardziej, natomiast z pozostałymi ostrożniej. Widziałem kilka przypadków klientów u których dodanie zbyt dużej ilości rozszerzeń obniżyło znacznie CTR.  Może w niektórych przypadkach co za dużo to nie zdrowo. Użytkownik mając tyle bodzców w postaci różnych rozszerzeń może rozsproszyć swoją uwagę czytając te wszystkie rozszerzenia zamiast kliknąć w link.

Rankingi sprzętów AGD i RTV - Rankingly.pl

Najlepsze perfumy - Parfumeo.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności