Skocz do zawartości

2017 Content & SEO Predictions: A Discussion with Joe Pulizzi and Seth Besmertnik


jimmi

Rekomendowane odpowiedzi

W środę 25 stycznia odbył się webinar pod tytułem „2017 Content & SEO Predictions: A Discussion with Joe Pulizzi and Seth Besmertnik”, prowadzony przez Roberta Rose’a.

Warto przedstawić jego uczestników, chociaż część z nich pewnie jest wszystkim znana:

  • Joe Pulizzi – guru światowego content marketingu, twórca Content Marketing Institute, 
  • Seth Besmertnik – współzałożyciel Conductor, jednej z większych i szybko rozwijających się agencji  SEO w USA;
  • Robert Rose – pracuje w Content Markieting Institute i jest odpowiedzialny za strategię firmy.


Przedstawiono cztery prognozy, w którą stronę pójdzie SEO i CM w 2017 roku:

  1. Your Customer is Your Algorithm
  2. Less Social, Less Content 
  3. Content and SEO Teams Come Together
  4. Acquisitions for SEO.

 

 

Zaznaczenie_050.png

Your Customer is Your Algorithm
Twój klient jest Twoim algorytmem

 

Stwierdzenie wydaje się zupełnie niezrozumiałe, ale przesłanie jest już oczywiste: 
poznaj swojego klienta, stwórz persony. Segmentacja klientów jest kluczem do tworzenia bardzo dobrych treści czy serwisów. Jednym blogiem nie da się skutecznie dotrzeć do wielu bardzo zróżnicowanych grup odbiorców. 
Czyli dopiero jak pozna się odbiorców, warto szukać fraz kluczowych i optymalizować pod nie serwisy. A także publikować treści dostosowane do odbiorców w cenionych przez nich mediach.

 

Zaznaczenie_049.png

Less Social, Less Content
Mniej social mediów, mniej treści

 

Przesłanie kontrowersyjne, ale celne. Chodzi o to, aby być tam, gdzie są klienci, a nie zasypywać internetu produkowanymi na akord treściami. Firmy do paru lat starają się być wszędzie na każdej platformie SM, niezależnie od tego, czy mają tam realnych odbiorców. 
Warto skupić się na miejscach, gdzie są klienci, i produkować treści potrzebne i wartościowe dla nich. 

 

 

Zaznaczenie_048.png

Content and SEO Teams Come Together
Integracja zespołów contentowych i SEO

 

To jest oczywiste: pozycjonerzy powinni współuczestniczyć w tworzeniu treści oraz jej publikacji. Dodatkowo wspomniano, że warto słuchać podpowiedzi seowców dotyczące tematyki tworzonych treści. Dzięki integracji powstaje synergia i tworzone treści przeważnie mają większy KPI. 

 

Zaznaczenie_047.png

Acquisitions for SEO
Przejęcia na potrzeby SEO


Coraz trudniej i dłużej zajmuje wbicie się na pozycje, a tym bardziej  zbudowanie społeczności  i renomy wokoło nowego serwisu.
 Nie ma co się ścigać w serpach, lepiej kupić serwisy z pierwszych miejsc.

Prelegenci wyszli z założenia, że prościej i taniej jest kupić np. blog, który ma już ugruntowaną pozycję, niż się z nim ścigać. Kupuje się nie tylko sam blog, ale i  ludzi stojących za nim, dzięki czemu pozyskuje się cały zespół.  Do tej pory fora i blogi mają pewnie kłopoty z monetaryzacją ruchu, jak i  pozycji w serpach, więc przeważnie ich właściciele przychylnie podchodzą do oferty wykupu czy stałej współpracy. 

Webinar skończył się sesją pytań i odpowiedzi, a także zaproszeniem na konferencję  C3 w Nowym Jorku.

Aktualności, SEO, Content Marketing

Zobacz cały artykuł

dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności