Skocz do zawartości

Nowy sklep i problem z pozycjonowaniem?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z nowo postawionym sklepem. Ale od początku. Na domenie X stoi sklep od kilku lat, niestety po filtrach ręcznych, które zostały zdjęte pozycje sklepu X nie powracały na dobre pozycje mimo licznych działań. Został postawiony sklep Y na nowej domenie podobnej nazwą do starej ale na nowym oprogramowaniu, dodawane produkty mają nowe unikalne opisy, część tytułów jest takich samych no i zdjęcia produktów są takie same jak na domenie X. Sklep na nowej domenie wydaje się być w filtrze na start mimo zdobywania naprawdę mocnych linków, na główną frazę od samego początku sklepu nie ma nawet w top100. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć czy coś robię źle, mimo unikalnych opisów produktów google może uznawać nowy sklep za kopie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tyle. 

Nowy sklep na nowej domenie, poprawnie zoptymalizowany, wchodzi bez linków na odpowiednie frazy w granicach 30-40 miejsca.  

Wyciągnij wnioski co zrobiłeś źle.  Stawiam/wróżę na kiepską optymalizację, kiepskie linki i "przepaloną" główną frazę mało konkurencyjną. 

 

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też na to liczyłem że praktycznie bez linków frazy będą między 40-50 miejsce a tu się okazuje że takie pozycje to są po lekkim pozycjonowaniu. Co znaczy "przepalona" fraza? Chodzi o stronę sklepelectrogsm.pl czy ktoś mógłby polecić kogoś kto wskazałby mi co robione jest źle?

Obecnie grafik pracuje nad stroną więc proszę się nie sugerować wyglądem:)

 

Jest jeszcze jedna sprawa, przez prace grafika przy każdym opisie produktu / kategorii równoległe w źródle strony pojawia się pełny opis wszystkich produktów z bocznych widgetów jak polecane.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepalona fraza - czyli dawniej była bardzo pozycjonowana i domena dawniej dostała fitra na tą frazę lub nawet została zbanowana.

możesz dodać sitemapę do GSC  ale już trochę produktów masz zaindeksowanych. Coś mi się widzi że to domena.

Jak dla mnie to przepalona fraza, konkurencja dość duża na sklep z akcesoriami GSM.

 

dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.02.2017 o 10:43, AnaloG napisał:

Też na to liczyłem że praktycznie bez linków frazy będą między 40-50 miejsce a tu się okazuje że takie pozycje to są po lekkim pozycjonowaniu. Co znaczy "przepalona" fraza? Chodzi o stronę sklepelectrogsm.pl czy ktoś mógłby polecić kogoś kto wskazałby mi co robione jest źle?

Obecnie grafik pracuje nad stroną więc proszę się nie sugerować wyglądem:)

 

Jest jeszcze jedna sprawa, przez prace grafika przy każdym opisie produktu / kategorii równoległe w źródle strony pojawia się pełny opis wszystkich produktów z bocznych widgetów jak polecane.

 

Najczęściej w takim przypadku winą jest zbyt "ciężki" kod / skrypt sklepu, to samo dotyczy "sławnych" silników typu Shoper itd. W Polsce 90% optymalizacji specjalistów dot. meta tagów i dodania na stronę główną tekstu o długości 4 000 znaków. To za mało. Sprawdź szybkość strony, podstron, statystyki serwera i parametry hosta, skalibruj pod skrypt ustawienia maszyny i zajmij się optymalizacją z prawdziwego zdarzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.02.2017 o 17:34, jimmi napisał:

przepalona fraza - czyli dawniej była bardzo pozycjonowana i domena dawniej dostała fitra na tą frazę lub nawet została zbanowana.

możesz dodać sitemapę do GSC  ale już trochę produktów masz zaindeksowanych. Coś mi się widzi że to domena.

Jak dla mnie to przepalona fraza, konkurencja dość duża na sklep z akcesoriami GSM.

 

 

Ale chyba nie można powiedzieć że fraza jest przepalona jeżeli mówimy o nowej domenie? Czy problemem może być nazwa sklepu? jedna domena to electrogsm a druga sklepelectrogsm? Staram się zmieniać tytuły i opisy, jedyne co jest takie samo to zdjęcia produktów ale czy to może być problemem?

 

Strona ładuje się dość szybko. Jeżeli problemem byłoby że google nowy sklep z jakiś powodów uznał za kopie starego to czy teoretycznie rozwiązaniem nie było by zrobienie przekierowania ze starej na nowa domenę? Tylko jeżeli stara ma jakieś filtry to przejdą one na nową domenę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.02.2017 o 14:54, AnaloG napisał:

 

Ale chyba nie można powiedzieć że fraza jest przepalona jeżeli mówimy o nowej domenie? Czy problemem może być nazwa sklepu? jedna domena to electrogsm a druga sklepelectrogsm? Staram się zmieniać tytuły i opisy, jedyne co jest takie samo to zdjęcia produktów ale czy to może być problemem?

 

Strona ładuje się dość szybko. Jeżeli problemem byłoby że google nowy sklep z jakiś powodów uznał za kopie starego to czy teoretycznie rozwiązaniem nie było by zrobienie przekierowania ze starej na nowa domenę? Tylko jeżeli stara ma jakieś filtry to przejdą one na nową domenę?

 

Nazwa i zdjęcia nie są raczej problemem. Jeśli nie masz zduplikowanej treści na sklepach to jest ok, ale pytanie czy opłaca ci się pozycjonować dwa sklepy skoro żaden z nich nie jest jakoś szczególnie wysoko w serpach. Lepiej jakbyś zrobił przekierowanie na ten, który jest wyżej w Google i pozycjonował jeden.

Pozycjonowanie Kraków - LinkJuice.pl

Wojciech Matuła, tel. 721 376 407

indeks parp 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej pozycjonować dwa sklepu i skupić się na tym który będzie lepiej rankował.

Widzę że ostano trochę frazy podskoczyły, linkuj dalej z różnych źródeł, a powinno iść do góry.

Nad optymalizacją i szybkością sklepu przydałoby się jeszcze popracować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności