Skocz do zawartości

Ocena zaangażowania firmy pozycjonującej


greg12

Rekomendowane odpowiedzi

Napisałem się że nie znam się w sensie że się w tym nie specjalizuje, ogólnie rozumiem o co w tym chodzi - jestem zawodowym programistą więc raczej dam rade zrozumieć.
Nie zgodzę się że cena to jakość - bo jak napisało też pare osób - to branżą w której działa tez masa amatorów (jak w każdej) wiec można zapłacić za nic :) Ok dzięki za podpowiedzi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, SzlafRock napisał:

Wszystkie czar-mary z raportami są tylko po to aby zmącić klientowi we łbie. On i tak tego poprawnie nie zinterpretuje. ;)

 


Rozumiem, że wychodzisz z założenia, że każdy klient to debil, który nie ma pojęcia o SEO i nie umie zinterpretować raportu?

Współczuję.
 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Pyciak napisał:

Rozumiem, że wychodzisz z założenia, że każdy klient to debil,

 

Nie, nie zrozumiałeś mnie. To Ty napisałeś, że każdy klient to debil. :)

 

Napisałem, że raporty są po to aby zmącić klientowi w głowie. Z mojego doświadczenia wynika, że 95% klientów nie ma żadnego pojęcia o pozycjonowaniu.  Dlatego klienta należy edukować.

Jest bardzo dużo "firm" , które nie posiadają wiedzy i umiejętności pozycjonowania. Przesyłają raporty o cudach na kiju a pozycje spadają. Zazwyczaj wymówką jest zły algorytm i niedobra firma Google. :D

 

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, SzlafRock napisał:

 

Nie, nie zrozumiałeś mnie. To Ty napisałeś, że każdy klient to debil. :)

 

Napisałem, że raporty są po to aby zmącić klientowi w głowie. Z mojego doświadczenia wynika, że 95% klientów nie ma żadnego pojęcia o pozycjonowaniu.  Dlatego klienta należy edukować.

Jest bardzo dużo "firm" , które nie posiadają wiedzy i umiejętności pozycjonowania. Przesyłają raporty o cudach na kiju a pozycje spadają. Zazwyczaj wymówką jest zły algorytm i niedobra firma Google. :D

 


Haha, no i widzisz - jak rozwiniesz myśl to się z Tobą zgadzam, ale jak piszesz skrótowo to cholera gryzie mi się to wszystko.

 

Masz rację, że klienta trzeba edukować - ale wychodzę z założenia, że jak robisz komuś SEO i chcesz mu robić to dobrze (a no i budżet masz taki, że się starasz) to chyba nie problem raz w miesiącu usiąść z klientem w jakikolwiek sposób i pokazać, Janek - tu wzrost, tu spadek, tu to zrobione, tu to dodane, tutaj tak dlatego, że tak, a tu nie dlatego że nie. W ten sposób widzę, a tu mamy sytuacje, gdzie nie ma wyników, efektów, raportów, kontaktu kurde nic. I takie robienie z klienta debila mnie irytuje.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Pyciak napisał:

jak rozwiniesz myśl to się z Tobą zgadzam, ale jak piszesz skrótowo to cholera gryzie mi się to wszystko.

 

Bo to zależy od inteligencji czytającego. :D

 

Godzinę temu, Pyciak napisał:

(a no i budżet masz taki, że się starasz)

 

Jest zasada jedna. Ty jako wykonawca usługi wiesz ile to kosztuje. Klient wie ile może wydać. Jeśli nie spotkacie się z budżetem to ktoś straci.  To tak dla zasady. ;)

 

Godzinę temu, Pyciak napisał:

to chyba nie problem raz w miesiącu usiąść z klientem w jakikolwiek sposób

 

Jestem zwolennikiem rozmów i spotkań na żywo. Wówczas można "obgadać" wsz6stkie niuanse. Po za tym klient widzi czy ściemniasz czy nie, ;)

 

Godzinę temu, Pyciak napisał:

I takie robienie z klienta debila mnie irytuje.

 

Mnie też.

 

E.

Zapomniałem dodać.

EOT

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności