Skocz do zawartości

Jakość <title> strony i czynniki wpływające na pozycje


hakeryk2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów

Mam pewne pytanie, a dokładnie nawet 2 i są one związane z tytułem<title></title> strony.

 

Przykład na którym będziemy opierać to pytanie:

Mam do wypozycjonowania frazę produktu "Klawiatura mechaniczna firmy XXX". 

 

1. Czy łatwiej będzie wypozycjonować podstronę z tytułem Klawiatura mechaniczna firmy XXX - NazwaSklepu.pl niż Klawiatura mechaniczna firmy XXX - Darmowa Wysyłka! - NazwaSklepu.pl

 

Uogólniając pytanie: czy dodatkowe frazy w title zmniejszają moc całego title? Czy zabieg marketingowy w postaci informowania o darmowej wysyłce nie wpływa korzystniej na klikalność a obniża ogólny wynik ze względu na za dużą ilość słów w Title.

Wiele osób używa również przymiotników i jako ich tytuł podstrony wygląda jak tytuł z allegro: np Ultra wytrzymała klawiatura mechaniczna firmy XXX - NazwaSklepu.pl i czy również wtedy siła przekazana frazie klawiatura mechaniczna firmy XXX spada?

 

 

2. Czy konieczne w sferze sklepów internetowych jest dodawanie do końcówki title nazwy swojego sklepu lub domeny? Czy jest to tylko marketing czy ma też inne, realne przełożenie na pozycję w wyszukiwarce? Czy jednak podstrona o title Klawiatura mechaniczna firmy XXX osiągnie wyższe wyniki ta brandem?

 

Wiem, że są to pytania dla początkujących, ale spędza mi to od dłuższego czasu sen z powiek a niestety nie mam jak zaryzykować i przetestować tego w praktyce.

Najlepsze kserokopiarki, drukarki dla biura Xerolux.pl

A jeśli szukasz stołu drewnianego lub szklanego zapraszam na MeblujDom.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jej po ponad 800 wyświetleniach tematu w końcu pierwsza odpowiedź:)

 

1. Dzięki za odpowiedź ale też międzyczasie zrobiłem sobie mały test i dla kilku frazy pousuwałem przymiotniki i okazało się, że frazy po ~5-6 dniach frazy podskoczyły o 2-3 pozycje do góry. Potestuję jeszcze trochę i zobaczę czy przełoży się to jakoś bardziej racjonalnie i w większej skali.

2. Pytanie czy z marketingowego punktu widzenia ma to w ogóle sens skoro i tak dziś w internecie ludzie szukają najniższej ceny a nie to w jak "prestiżowym" sklepie to kupią. 

Najlepsze kserokopiarki, drukarki dla biura Xerolux.pl

A jeśli szukasz stołu drewnianego lub szklanego zapraszam na MeblujDom.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Title lepiej robić w miarę, krótko i zwięźle. Tytuł w serpach ma ok 60 znaków, a resztę ci utnie.

 

Co do nazwy sklepu to zależy, jak sklep jest znany to ludzie wpisują nazwę produktu + nazwę sklepu (np zalando)

Pozycjonowanie Kraków - LinkJuice.pl

Wojciech Matuła, tel. 721 376 407

indeks parp 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytuł nie pozycjonuje ale wspomaga pozycjonowanie.  Lepiej skoncentruj się na optymalizacji sklepu. Zamieszczenie słów kluczowych na podstronie daje lepsze efekty niż w tytule.  Jednak wszystko należy robić z "głową na karku". 

 

Pozycjonowanie sklepu na brand to żadne pozycjonowanie. Zakładam że Twój sklep i marka jeszcze długo nie będzie rozpoznawalna.  Także jest to zbyteczne. ;)

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności