Skocz do zawartości

Planeta-seo :Zmiana oznaczeń reklam AdWords w polskich wynikach – testy czy nowość?


Newsbot

Rekomendowane odpowiedzi

Freeline: Zmiana oznaczeń reklam AdWords w polskich wynikach – testy czy nowość?

Oznaczenia linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google zmieniało się już niejednokrotnie. Zwykle poprzedzone było testami, których efekty widoczne były w wybranych lokalizacjach. Wrażenie użytkownik...

Poleca: Polska Planeta SEO

View the full article

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności