Skocz do zawartości

Skopiowanie treści

mw27

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W tej chwili tworzę swój drugi sklep internetowy i mam w związku z tym pytanie: czy skopiowanie niewielu pojedynczych treści np. regulaminu na moja nową stronę będzie uznane przez google za kopiowanie tekstu ? Czy będzie to miało jakis wpływ na pozycjonowanie? Dodam, że reszta treści (mam na mysli kilkaset opisów produktów) będzie już unikatowa.

Jestem nowy w temacie pozycjonowania, wiec wybaczcie jak coś ;)

2 godziny temu, mw27 napisał:

czy skopiowanie niewielu pojedynczych treści np. regulaminu na moja nową stronę będzie uznane przez google za kopiowanie tekstu ? Czy będzie to miało jakis wpływ na pozycjonowanie?

Nie.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

• 2 tygodnie później...

dzięki, mam jeszcze 2 pytania:

1. Czy kopiowanie w ramach swojej strony jest jakoś mniej karalne? W moim sklepie różne warianty produktow mają taki sam opis. Nie da sie jednak dodac do strony każdego produktu nofollow, noindex (sklep shoper).

2. Po jakim czasie po zmianie opisów na te unikatowe będzie to widoczne w google?

• 9 miesięcy temu...

Jak Google podchodzi do treści z agencji prasowych w internetowych serwisach infomacyjnych?
Formalnie jest to duplicate content - bo inne media też ów tekst mogą mieć - no ale przecież, to nie jest żadne piractwo, któś za to zapłacił... 

Lepiej zoptymalizowany/podlinkowany i o lepszej "reputacji" serwis będzie wyżej w wynikach z daną notatką prasową. 100% duplikatu nigdy nie będzie bo dana "notatka" w każdym serwisie jest "otoczona" innymi treściami.

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

• 2 miesiące temu...

"1. Czy kopiowanie w ramach swojej strony jest jakoś mniej karalne?"