Skocz do zawartości

Planeta-seo :Nasze testy reklam AdWords – mała czy wielka litera?


Newsbot

Rekomendowane odpowiedzi

PromoTraffic: Nasze testy reklam AdWords – mała czy wielka litera?

Częstą praktyką osób zajmujących się reklamami AdWords jest tworzenie tekstów, w których każde słowo zaczyna się dużą literą. Zwolennicy takiego podejścia argumentują to w taki sposób: lepsza widoczno...

Poleca: Polska Planeta SEO

View the full article

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności