Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie,

Nie wiem, czy to dobry dział na moje pytanie, ale zaryzykuję. Postawiłem się przebranżowić i postawiłem sobie cel, że w przeciągu roku zmienię pracę na związaną ze sprzedażą i marketingiem internetowym.

Przeglądałem różne ogłoszenia ws. pracy od "chyba" mniej wymagających, czyli obsługa sklepu internetowe, zarządzanie nim oraz te bardziej zaawansowane.

Moje pytanie dotyczy " Od czego zacząć naukę?" chodzi o to, aby sprawnie przyswajać wiedzę konieczną do odnalezienia się w nowym środowisku i podjęcia pracy w tej branży, a nie zajmować się rzeczami mniej istotnymi.  Nie jestem z wykształcenia marketingowcem. Moje krótkie życie zawodowe jest związane z handlem od tele- sprzedaży, po sprzedaż ubezpieczeń, pracę jako przedstawiciel medyczny.

Wymagania jakie padały w ogłoszeniach to:

1) Znajomość SEM = SEO + PPC

2) Monitorowanie i optymalizowanie wyników kampanii (CTR, CPC, koszt konwersji)

2) e-mail marketing

3) kreowanie i analizowanie ruchu płatnego PPC

4) znajomość: Google Analitycs , Ad Words, Google Tag Management, Google Webmaster Tools, Search Console, narzędzi do komunikacji typu push (pushwoosh) , narzędzi analitycznych (Firebase, Countly, Fabric) , Firebase

5) Współpraca z sieciami afiliacyjnymi 

Jestem otwarty na wszelkie materiały szkoleniowe oraz polecane firmy w których można odbyć szkolenia stacjonarne oraz online- w dobrych cenach. Z tego, co poszperałem w sieci jest b. duża liczba szkoleń 1-2 dniowych stacjonarnych, gdzie ceny są kosmicznie wysokie.

Ja zawsze, ale to zawsze zaczynam od otwarcia butelki dobrego piwa. No może dwóch. Góra sześciu. Nie ważne czy altanka, seo czy zmiana koła w samochodzie - na trzeźwo to tak bez sensu.

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy