Skocz do zawartości

2x to samo słowo w URLu


jolan

Rekomendowane odpowiedzi

Słowa kluczowe warto wpisywać w URLu, a największą wartość mają te na początku adresu. Co jednak jeśli z pewnej logiki tworzenia URLa najistotniejsze słowo powinno znaleźć się na końcu adresu, czy można je użyć dwa razy - raz na początku, a drugi raz na jego właściwym miejscu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, jolan napisał:

czy można je użyć dwa razy - raz na początku, a drugi raz na jego właściwym miejscu?

 

Można.

 

10 minut temu, Moriarty napisał:

Bo takie jest moje zdanie, że to nie ma większego znaczenia.

 

To się zdecyduj: albo z jakiegoś powodu nie można, albo nie ma to znaczenia. :)

VEX Media - w przygotowaniu.

Mój płatny katalog SEO - w przygotowaniu.

Online-24.pl - w przygotowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jolan napisał:

a największą wartość mają te na początku adresu

 

Skąd taka informacja?

 

Godzinę temu, jolan napisał:

czy można je użyć dwa razy

 

W adresie URL dwa razy to samo sowo kluczowe? Nie jest to dobry pomysł.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 hours ago, SzlafRock said:

Skąd taka informacja?

W adresie URL dwa razy to samo sowo kluczowe? Nie jest to dobry pomysł.

 

Nie pamiętam źródeł, ale tak jakoś mi zostało po przeczytaniu iluśtam opinii, że słowa kluczowe w adresie mają największą "moc" :) potem w title, a keywords już jest nie trendy. Dotyczyło to chyba pozycjonowania lokalnego, gdzie istotne było żeby nazwa miasta była i w adresie (najlepiej na początku) i w title. Może jednak coś pomyliłem...

Jeśli faktycznie to nie ma większego znaczenia to nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie jest to dobry pomysł. Nie sądzę, żeby to jakoś zadziało na pozycje strony, a jak już wcześniej zostało powiedziane, zalatuje spamem, pozycjonowaniem "na siłę", plus nie jest przyjazne dla użytkowników. A przecież Google tak dużą uwagę przywiązuje do dobra użytkowników ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.04.2017 o 21:20, jolan napisał:

z pewnej logiki tworzenia URLa

Na logikę tworzysz URL krótki z jednym słowem kluczowym nie ważne czy na początku czy na końcu. I nie musi to być stricte słowo kluczowe jak nie pasuje do kontekstu.

𝓒𝓸𝓰𝓲𝓽𝓸, 𝓪𝓻𝓻𝓲𝓹𝓲𝓸 𝓭𝓲𝓮𝓶, 𝓿𝓲𝓿𝓸, 𝓬𝓻𝓮𝓭𝓸, 𝓮𝓽 𝓼𝓹𝓮𝓻𝓸, 𝓱𝓾𝓶𝓪𝓷𝓲𝓽𝓪𝓽𝓮𝓶 𝓷𝓸𝓷 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓻𝓾𝓬𝓽.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się zdarzyć, że w URL dane słowo kluczowe wystąpi nawet i 3 razy i nie będzie to żaden spam i "pozycjonowanie na siłę". Prosty przykład - zakładam bloga np. o prowadzeniu akwarium:

https://www.super-akwarium.pl

Tworzę pierwszy wpis o tytule "Jak prawidłowo założyć akwarium" w dość oczywistej kategorii "Akwarium" i otrzymuje np. taki oto URL:

https://www.super-akwarium.pl/akwarium/jak-prawidlowo-zalozyc-akwarium.php

Zalatuje spamem?

VEX Media - w przygotowaniu.

Mój płatny katalog SEO - w przygotowaniu.

Online-24.pl - w przygotowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Vexatus napisał:

Zalatuje spamem?

 

Nie, wcale. 

Dodasz jeszcze w meta kilka akwarium, oczywiście w tytule plus content nasycisz akwariami i będzie pozamiatane super akwarium. :)

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności