Skocz do zawartości

sieć reklamowa parametr: konwersje po obejrzeniu


Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź parametry w kolumnie atrybucja -> konwersje wspomagane wyświetleniami. Da Ci lepszy obraz sytuacji. Jeśli nadal zauważysz to samo, zapytaj tutaj jeszcze raz.

Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może to po prostu zasługa zmian w kampanii? Może zmieniłaś coś w sposobie targetowania, może jakiś reklamodawca Cię przebił w dochodowej niszy? Ciężko wróżyć z fusów

Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że ciężko, dlatego pytam czy mogły mieć wpływ jakieś czynniki zewnętrzne o których nic nie wiem.

nie zmieniałam kampanii, ani tagowania (kampanie w sieci wyszukiwania działają bez zarzutu), przeanalizowałam miejsca docelowe, konkurencję, słowa kluczowe, sposób wyświetlania reklam i nic nie było robione w tym czasie aby wygenerować spadek konwersji po obejrzeniu o ponad 400%. (a nie mam małego konta mówimy tu o kilkudziesięciu kampaniach, które nagle poleciały) a wyświetlanie reklam bez zmian, nawet jest wzrost.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sprawdź miesiąc od spadku i miesiąc po - które metody kierowania i miejsca docelowe przestały być skuteczne.

Możesz też dać mi dostęp w trybie do odczytu, wtedy będzie łatwiej

Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności