Skocz do zawartości

Kolejność treści w title


odys

Rekomendowane odpowiedzi

Mam przykładowy tytuł na podstronie z produktem: nasiona poziomek 5g. I teraz, jak ten tytuł najlepiej rozbudować: najpierw opis, później produkt, czy odwrotnie?

a) za******e nasiona najlepszych poziomek 5g 

b ) poziomki 5g - za******e nasiona, najlepszego zielska

c) jeszcze inaczej

co polecacie?

Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

co polecacie?

Logiczność i naturalność danych, a nie sztuczne twory.

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak, jak napisał @dpx

 

Po pierwsze tytuł ma odzwierciedlać zapytania w Google, więc wrzuć sobie nasiona poziomek do Keyword Tool i pogrzeb, a będziesz miał odpowiedź.

 

Po drugie, w tytule zawieraj tylko te parametry, które odpowiadają zapytaniom użytkowników, bo Google nadaje wagi poszczególnym słowom, na które składają się frazy.

 

W takim mega dużym skrócie mamy np. masz produkt: Biała czapka Alpinestars

 

Wagi układają się następująco:

 

Przykład A :Biała (waga: 50%) czapka (waga: 30%) Alpinestars (waga: 20%)

 

Gdybyś dodał dodatkowy parametr np.

 

Przykład B: Biała (waga: 40%) czapka (waga: 20%)  Alpinestars (waga: 20%) biała (waga: 15%) fullcap (waga: 5%)

 

Wagi oznaczają w dużym uproszczeniu potencjał - moc poszczególnych słów we frazie.

 

I teraz opcja A będzie się lepiej pozycjonowała na: Biała czapka Alpinestars, ale niechętnie będzie wchodziła w wyniki jeśli ktoś dopisze do zapytania w Google pozycję - biała - (co jest oczywiste).

 

Z kolei opcja B będzie łatwo wchodziła na dodatkowe parametry (czyli biała i lub/ fullcap), ale ze względu na rozmydlenie wag poszczególnych słów we frazie, będzie miała niższy potencjał na pozycjonowanie się na frazę skróconą do samego - Biała czapka Alpinestars.

 

I teraz to jak ułożysz tytuł produktu zależy przede wszystkim od intencji. Jeśli chcesz zagospodarować tylko główną frazę A, bo powiedzmy ona ma 500 zapytań do wyszukiwarki, to zostawiasz samo - Biała czapka Alpinestars -, ale jeśli jesteś w stanie solidnie dopalić ten produkt w sklepie, to wtedy dajesz - Biała czapka Alpinestars biała fullcap - i najpierw szybko wbijasz się w długi ogon, ale będziesz musiał więcej się napocić żeby zdobyć frazę główną skróconą do samego - Biała czapka Alpinestars.

 

Skala wag jest oczywiście różna w zależności od otoczenia konkurencyjnego, bo jak konkurencja jest słaba, to nawet jak dasz długi tytuł produktu, rozmydlisz wagi, to i tak nie odczujesz żeby dłuższy tytuł słabiej wchodził od krótkiego (w kontekście frazy krótkiej).

 

Mam nadzieję, że  to + - zrozumiałe.

 

To na koniec powiem tak. Napisałem artykuł: https://seo.zgred.pl/pozycjonowanie-samodzielnie-zapomnij-twojej-firmy-na-to-nie-stac-4427

 

I teraz gdybym nadał mu tytuł krótki, czyli tylko skrócił go do: Pozycjonowanie samodzielnie

 

to taki artykuł wylądowałby nie w TOP 7, a np. w TOP 3 na frazę "pozycjonowanie samodzielnie"

 

Ale dlatego, że tytuł jest mega długi, wagi się rozmywają i potencjał na starcie jest nieco gorszy. No, ale coś kosztem czegoś. User jest też ostatecznie ważny w tym wszystkim. Sztuka kompromisów.

 

Pozdrawiam

 

 

paq studio YouTube

Masz Ducati? Patrz sklep Do Dukata | Agencja SEO Paq Studio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności