Skocz do zawartości

[ZLECĘ] Testy systemu


kalina

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam przyjemność zaprosić Was do testów naszego nowego systemu reklamy kontekstowej.

System powstał przy współpracy naszego portalu z firmą czeską i międzynarodowym domem mediowym.

Aby przystąpić do testów należy wysłać mail zgłoszeniowy na adres kontekst@firma.interia.pl

W odpowiedzi, chętny otrzyma adres serwisu oraz podstawowe informacje na temat przebiegu i terminu testów.

Częścią, która podlega testom jest wyłącznie część dla reklamodawców.

Każdy z użytkowników biorących udział w testach otrzyma doładowanie w wysokości 100 punktów na prowadzenie kampanii reklamowej. Założone przez testerów kampanie będą wyemitowane na stronach naszych partnerów a w przyszłym tygodniu rozszerzone na portal INTERIA.PL

Po zakończeniu testów, konta użytkowników testujących usługę zostaną utrzymane w systemie, pozostałe na koncie darmowe punkty zostaną wyzerowane.

Każdy tester, który po zakończeniu testów przyśle na adres kontekst@firma.interia.pl informacje o wynikach testów i swoje spostrzeżenia na temat funkcjonowania, wad i zalet systemu otrzyma doładowanie wysokości 100 PLN.

Doładowanie za feedback w przeciwieństwie do punktów testowych nie będzie miało terminu ważności i będzie mogło być wykorzystane po oficjalnym uruchomieniu systemu reklamy kontekstowej.

Kalina Pieciun

- INTERIA.PL

- os. Teatralne 9a; 31-946 Kraków

- kontakt: PW lub kontekst@firma.interia.pl

Pozdrawiam,

Kalina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności