Skocz do zawartości

Strategia linkowania sklepu


genju2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam sklep z elektronarzędziami. Znajduje się w nim około 800 kategorii a produktów dużo dużo więcej. Zastanawiam się nad strategią jego linkowania. Wiadomo optymalizacja strony ( treści , tagi itp ) to podstawa i linkowanie wewnętrzne. Przy tak dużej ilości podstron co linkować? Wiadomo strona główna i najważniejsze kategorie? Przy takiej ilości podstron na pewno nie da się wszystkiego linkować.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedz, Też tak myślałem aby iść tą drogą. Na razie strona nie działa tak jak powinna i nie jest zoptymalizowana.

Tylko z tym wewnętrznym to robić tak że np. do każdej kategorii dodaje opis a właśnie w treści jako anchory do pod kategorii? Zobacz proszę  jak to wygląda https://elektronarzedzianajtaniej.pl

Strona na prestashop.

Na stronie głównej mam obrazki , gdzie po kliknięciu będzie przekierowywać do kategorii. A czy do linkowania wewnętrznego można zaliczyć np to menu z lewej strony? Jest różnica link z treści, obrazka od linka do kategorii z menu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybrane karty produktów, na których największą masz marzę. Oczywiście również kategorie linkujemy. Rób chaos w linkowaniu, aby to jak najbardziej naturalne wyglądało. ;-)

Potrzebujesz domeny? Dobrego, taniego i niezawodnego hostingu WWW? Darmowego certyfikatu SSL?

 -> Aktualna oferta, sprawdź teraz ! <-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, genju2 napisał:

Mam sklep z elektronarzędziami

Czy to nie jest czasami Dropshipping ? Pomiatając kwestię "logistyki" pewnie nie masz ani jednego tytułu, opisu czy grafiki własnej czyli jesteś podwójnie stracony w Google bo nie dość że masz kopie opisów z stron producentów to jako partner masz zawsze gorzej bo strona/y twojego dostawcy będą zawsze wyżej. Jak nic nie zrobisz by się jakoś "wyróżnić"  to linkowanie pewnie niewiele ci pomoże poza tym ze zaideksujesz wszystkie produkty. Zresztą z tego co widzę nie jesteś jedynym partnerem tego dostawcy a strona nie wygląda jeszcze tak jak dość popularna (czyli druga po dostawcy) narzedzia-online-kropka-pl czyli główna domena (maja jeszcze z końcówką .com) jego sklepu firmowego .

𝓒𝓸𝓰𝓲𝓽𝓸, 𝓪𝓻𝓻𝓲𝓹𝓲𝓸 𝓭𝓲𝓮𝓶, 𝓿𝓲𝓿𝓸, 𝓬𝓻𝓮𝓭𝓸, 𝓮𝓽 𝓼𝓹𝓮𝓻𝓸, 𝓱𝓾𝓶𝓪𝓷𝓲𝓽𝓪𝓽𝓮𝓶 𝓷𝓸𝓷 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓻𝓾𝓬𝓽.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Grey Ronin

@brn

- Strona tak jak pisałem jest jeszcze w budowie i w trakcie dodawania kategorii nie wspomnę już o produktach opisach i tytułach itp. Ale tutaj racja Dużo jeszcze pracy z wyglądem strony i opisami.

Zaciekawiło mnie to że google bierze pod uwagę unikalność zdjęć. Na to nawet nie wpadłem. Dzięki :)

 

Tylko powiedzcie mi jedno do każdego z 5000 produktów dodać unikalną treść ?  ) Przecież to można się zajechać...

Jak jeszcze macie jakieś uwagi to chętnie :) wysłucham.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką Google "unikalność" bierze pod uwagę to nie wiadomo ale jak masz ten sam format, wielość i zawartość zdjęć to pewnie jakoś podpadasz.

Co warto robić w kwesto unikalności  

  • dać inny tytuł w meta i na stronie
  • stosować paragrafy, listing, tabelki i inne formatowania teksu w inny sposób niż na stronach dostawcy
  • ogólnie strona ma inaczej wyglądać i czymś się wyróżniać czyli np jak dodasz do paru produktów jakieś dodatkowe zdjęcie, pliki instrukcji w .pdf czy jakiś filmik to już inaczej wypadasz w Google.

𝓒𝓸𝓰𝓲𝓽𝓸, 𝓪𝓻𝓻𝓲𝓹𝓲𝓸 𝓭𝓲𝓮𝓶, 𝓿𝓲𝓿𝓸, 𝓬𝓻𝓮𝓭𝓸, 𝓮𝓽 𝓼𝓹𝓮𝓻𝓸, 𝓱𝓾𝓶𝓪𝓷𝓲𝓽𝓪𝓽𝓮𝓶 𝓷𝓸𝓷 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓻𝓾𝓬𝓽.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności