Skocz do zawartości

Backup PrestaShop

AEZEET

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje pomocy ze zrobieniem backupa plikó i baz danych na prescie jestem zielony w temacie i nie wiem gdzie i jak to powinienem zrobić. Proszę o pomoc

Początkujący pozycjoner, który zaczyna karierę :D Rzucony chyba na głęboką wodę mam nadzieje, że się w niej nie utopię. Zapraszam na jedną ze stron którą się zajmuję. Może akurat wy potrzebujecie materiałów korkowych :D Tutaj! Tutaj! lub Tutaj !

Nie chcę upubliczniać danych firmy więc wysłałem w prywatnej wiadomości.

Początkujący pozycjoner, który zaczyna karierę :D Rzucony chyba na głęboką wodę mam nadzieje, że się w niej nie utopię. Zapraszam na jedną ze stron którą się zajmuję. Może akurat wy potrzebujecie materiałów korkowych :D Tutaj! Tutaj! lub Tutaj !

W panelu zarządzania na pewno jest opcja pełnego backupu. A jeżeli czasem jej nie ma to przez phpmyadmina logujesz się i exportujesz wszystkie tabele. 

Następnie przez shella lub przez panel hostingu pakujesz cały katalog domeny i pobierasz. 

Wdrożenia i modyfikacje sklepów PrestaShop - webKS.pl

Posiadam juz plik z Presty ale jesto to tylko baza danych a nie pliki serwerowe. Z PHPmyadmin wyexportowałem już dane ale dalej jest to baza danych z ftp ściągam teraz pliki ale nie jestem pewien czy to są wszystkie. Myślę o takich plikach jak np zdjęcia wartości itd.

Spakuj pliki na serwerze i pobierz spakowane archiwum. Przy tysiącach plików a jak masz włączone jeszcze cache to są dziesiątki tysięcy plików może się coś nie dograć przy takim pojedynczym pobieraniu. 

Wdrożenia i modyfikacje sklepów PrestaShop - webKS.pl

Jak mogę spakować pliki na FileZila ? Nie mogę nigdzie takiej opcji znaleźć może ktoś pomoże 

Aby mieć pewność, że kopia została w całości wykonana należy spakować pliki, następnie je pobrać (jeśli w sklepie jest sporo produktów, a co za tym idzie .. duża ilość zdjęć produktów) - wystarczy spakowanie katalogu img - resztę można pobrać przez filezilla.