Skocz do zawartości

Problem z filtrowaniem zdjęć

vietcom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Proszę o wyrozumiałość, ponieważ jestem wciąż początkujący w sprawach CMS i tworzenia stron.

Aby była jasność, przedstawię sprawę od początku: 2 lata temu zamówiliśmy wykonanie strony internetowej. Wykonała ją dla nas lokalna firma, lecz niestety nie do końca tak, jak sobie to wyobraziliśmy. Dodatkowym problemem był fakt, że wszelkie sprawy programowania wykonywał dla tej firmy "niezależny" informatyk, którego więcej nie było w pracy, niż był. Sam właściciel firmy nie ma pojęcia na temat programowania, więc niewiele mógł zrobić w gotowym projekcie, dodatkowo zasłaniając się, że tej, czy tamtej opcji nie było w umowie.

Teraz, gdy okres gwarancji minął otrzymałem dostęp do plików strony i rozpocząłem pracę nad stroną. Według ClearSense udało mi się podskoczyć w SEO z 43% na 80%. Po optymalizacji strony przeszedłem do poprawiania błędów pod względem jej użyteczności i funkcjonalności i tu pojawił się problem. W oryginalnej wersji strony nie działało przełączanie pomiędzy zdjęciami. Przy próbie przejścia na kolejne zdjęcie (na klawiaturze) pojawiało się ponownie to samo zdjęcie postanowiłem wykorzystać Lightbox. Przełączanie zdjęć zaczęło działać, ale utraciłem możliwość segregacji zdjęć. Próbowałem obejść problem z pomocą plików dostarczonych przez Użytkownika Aerografit, ale niestety bez rezultatu.

W załączniku przesyłam oryginalny moduł galerii (gallist.tpl), oraz po przeróbkach (gallist(1).tpl). Adres galerii to 

https://www.zdramet.pl/realizacje.html

Bardzo Was proszę o pomoc, bo już nie mam pomysłów, jak to naprawić.

gallist (1).tpl

gallist.tpl

• 1 miesiąc temu...

Aby ktoś kwapił się do pomocy napisz w dziale ogłoszenia i zlecenia ( uprzednio czytając regulamin tego działu) ogłoszenie, że zlecisz poprawki.