Skocz do zawartości

Strategia promocji


darkrat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Prowadzę butik z ubraniami. Początkowo kierowałem reklamę na Facebooku, żeby uzyskiwać jak największą ilość zapisu ludzi na landing page, ale niestety bez skutku. Aktualnie przerzuciłem się na Instagrama, gdzie promuję swoją stronę przed konkursy, planuję także reklamę na Instagramie. Bardzo dobry efekt przynosi pozyskiwanie obserwujących dokładnie pod grupę docelową, dziennie przy 1.5 godziny pracy około 30~. Stale zmieniam link w opisie fanpage. CTR z Instagrama może nie jest zbyt wysoki, ale ciągle i w bardzo szybkim tempie rośnie liczba obserwujących. Równolegle dbam o pozycjonowanie.

Pojawia się pytanie: czy warto w taki sposób tworzyć długofalową strategię popularyzacji strony? Prosiłbym o opinie osób mających w tym doświadczenie. Czy może zamiast poświęcać godziny pracy na Instagrama, warto wydać kilkaset złotych miesięcznie w AdWords w to miejsce? Czas na rozwój strony mam ograniczony do 50~ godzin miesięcznie, więc chciałbym go jak najlepiej wykorzystać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności