Skocz do zawartości

Nagłówki h1-h6


darkrat

Rekomendowane odpowiedzi

W audycie SEO wyszła mi niewielka ilość używania nagłówków, więc pora to zmienić. Chciałbym zapytać, czy roboty oceniają jakość ich wykorzystania na podstawie ich kolejności? Niestety nie mam dostępu do styli CSS w moim ubogim CMS, którym aktualnie zarządzam, więc nie jestem w stanie dostosować ich wielkości do moich potrzeb. Chciałbym zapytać, czy mogę użyć np. h4 na danej stronie, nie zważając na użycie poprzednich wielkości? Czy wpłynie to pozytywnie, mimo wszystko, na pozycjonowanie strony? Prosiłbym o odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na prawdę wynika to z ważności nagłówków

akurat do css praktycznie zawsze jest dostęp, chyba że nie masz dostępu do ftp

 

tak na prawdę to poniżej h3-h4 pod względem seo nie ma zauważalnego efektu.

 

możesz jeszcze modyfikować styl podczas pisania czy nawet używać klas np.

<h1>jeden raz na stronie</h1> <h1 style="font-size: 13px;">chyba że jest html5</h1>
  <h2>klasycznie nagłówki</h2><h2 style="font-size: 13px;">czyli sekcje, występują parę razy na stronie</h2>

 

 

dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, darkrat napisał:

W audycie SEO wyszła mi niewielka ilość używania nagłówków, więc pora to zmienić. Chciałbym zapytać, czy roboty oceniają jakość ich wykorzystania na podstawie ich kolejności?

H1

H2 nawet kilka

W H1 słowo kluczowe

Jak masz dostęp do ftp to w pliku index na pewno go masz nagłówki pozmieniasz w html

Albo tak jak kolega @jimmi wyżej napisał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczą się tylko h1 h2 reszta jest bez znaczenia.

 

Jestem wyznawcą starej szkoły i mimo, że mam dokument html5 i sekcje to i tak trzymam się zasady

  • 1x H1
  • wiele razy x H2
  • Najlepiej zachować kolejność h1, h2

 


 

Robimy nadruki na kubkach, poduszkach i innych gadżetach - alenadruk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, stania.info napisał:

Liczą się tylko h1 h2 reszta jest bez znaczenia.

Tak twierdzisz na podstawie jakoś konkretnych testów, badań czy tak twierdzisz, bo "tak uważasz " ? 

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W porządku, dziękuję Wam za odpowiedzi. @jimmi, audyty SEO wyrzucają mi błędy wtedy spowodowane tym, że w dokumencie html-owskim edytuję style, a nie w specjalnym katalogu. Oczywiście to byłoby najprostsze rozwiązanie, biorąc pod uwagę moją sytuację i najpewniej tak zrobię, ale czy wielokrotna edycja styli na różnych podstronach nie spowoduje obniżenia ratingu strony przez roboty?

W tym miejscu jeszcze chciałbym dopytać o owe ratingi. Nie mam zrobionych altów do obrazków i podejrzewam, że znacząco na tym straciłem w pozycjonowaniu, ale jednak wszystkie opisy meta/nagłówki/paragrafy/zróżnicowane opisy zacząłem na stronie stosować. Audyt natomiast wypisał mi błędy związane z wersją językową strony, brakiem przekierowania z "xxx.pl" na "www.xxx.pl", brak wsparcia dla Dublin Core, tagów Og Meta Properties, słaby stosunek tekstu do html (tak jakbym na graficznej stronie głównej miał wsadzać sam tekst). Zastanawiam się, czy takie audyty mają jakieś znaczenie w odniesieniu do algorytmów Google'a? Wpisałem z ciekawości dobrze wypozycjonowane sklepy, które wiem, że zarabiają i mimo, że audyty dawały im wynik 50-60%, to i tak mają bardzo dobrą pozycje w Google.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, darkrat napisał:

ale czy wielokrotna edycja styli na różnych podstronach nie spowoduje obniżenia ratingu strony przez roboty?


Nie spowoduje, aczkolwiek standardem jest by odseparować html od css - jednak jak pokazuje życie nie zawsze się da.

 

9 godzin temu, darkrat napisał:

Nie mam zrobionych altów do obrazków i podejrzewam, że znacząco na tym straciłem w pozycjonowaniu,


Alty to nic innego jak opis zdjęcia czyli jakiś tam content, ale jest standardowym i obowiązkowym znacznikiem więc koniecznie to popraw.

9 godzin temu, darkrat napisał:

Audyt natomiast wypisał mi błędy związane z wersją językową strony, brakiem przekierowania z "xxx.pl" na "www.xxx.pl"


A to już już grzech kalibru ciężkiego masz duplikację treści szybki fix jak to naprawić, dodajesz do pliku .htaccess (najlepiej na początku)

Ustal jakiego adresu chcesz się trzymać z www lub bez www  (ja preferuję drugą opcję)

 

Przekierowanie z https:// na https://www

RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^twojadomena.pl(.*) [NC]
RewriteRule ^(.*)$ https://www.twojadomena.pl/$1 [R=301,L]

i na odwrót

RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.twojadomena.pl(.*) [NC]
RewriteRule ^(.*)$ https://twojadomena.pl/$1 [R=301,L]

 

9 godzin temu, darkrat napisał:

Zastanawiam się, czy takie audyty mają jakieś znaczenie w odniesieniu do algorytmów Google'a?

 

Jak napisał jimmi musisz wziąć to z przymrużeniem oka bo nie zawsze Dublin Core, Og Meta Properties są Ci potrzebne

Robimy nadruki na kubkach, poduszkach i innych gadżetach - alenadruk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności