Skocz do zawartości

darmowe strony ?

kio618

Rekomendowane odpowiedzi

Siema , 

Jestem nowy w temacie SEO , nie dawno zacząłem czytac i uczyc sie co i jak. 

Mam szybkie pytanie - czy darmowe strony/blogi typu wix albo wordpress mozna spokojne wybic na pierwsza strone google jeśli chodzi o mało konkurencyjne keywordy ?? Czy obowiązkowy jest własna domena/hosting ?? Chciałem stworzyc kilka stron , popróbowac różnych rzeczy , ale mam bardzo niski budżet. 

Jak cos pokręciłem to przepraszam , to moje początki. Dzieki za pomoc !

• Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Domena pierwszy rok to ok 15 zł hosting na rok drugie 15 zł, więc nawet przy bardzo niskim budżecie należy inwestować w coś swojego. Blogi na darmowych platformach maja to siebie, że admin może ich usunąć w każdej chwili bez większego powodu. Jeśli 30 zł rocznie dla Ciebie budżet nie akceptowalny to chyba na Tym forum cięzko będzie Tobie dostać satysfakcjonującą odpowiedź.

Do testów można wykorzystywać, ale nie jeśli planuje się coś na dłużej bo dziś strona może być, a jutro już nie i nic na to nie poradzisz bo admin Cię zbanuje, zmienią regulamin, inne rzeczy.

Pozycjonowanie, audyt stron www i inne usługi SEO.

35 minut temu, MaxPan napisał:

Domena pierwszy rok to ok 15 zł hosting na rok drugie 15 zł, więc nawet przy bardzo niskim budżecie należy inwestować w coś swojego. Blogi na darmowych platformach maja to siebie, że admin może ich usunąć w każdej chwili bez większego powodu. Jeśli 30 zł rocznie dla Ciebie budżet nie akceptowalny to chyba na Tym forum cięzko będzie Tobie dostać satysfakcjonującą odpowiedź.

Dzieki za odpowiedzi - myślałem , że domena+hosting to jakies 80zł. 30 zł to faktycznie nie dużo a potrzeba mi 4-5 stron. 

Panowie jeszcze jedno pytanie - jak sprawdzic tak na pierwszy rzut oka czy ktoś włożył w strone dużo pracy i trudno/łatwo bedzie ja przeskoczyc ?? Dzieki za pomoc !!

1 godzinę temu, kio618 napisał: