Skocz do zawartości

Proszę sprawdźcie


CarlosSan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam prośbę do użytkowników, proszę o wasze opinie na temat moich metod.

Zabrałem się za podpozycjonowywanie mojej strony, chcę uzyskać jak najlepszą pozycję na zawołania min. : remonty jachtów, budowa jachtów, stocznia jachtowa i za jakiś czas (gdy będzie nowa strona) na zawołanie projektowanie jachtów.

W temacie pozycjonowania jestem kompletnym laikiem i do tego nie mam czasu, dlatego proszę o wyrozumiałość.

Dwa poniższe linki pokazują wykresy zaleznosci linków biegnących do mojej strony i strony konkurenta od daty dodania, dla kilku dni wg. linkpopularity.com. Czy na tej podstawie możecie powiedzieć kilka krytycznych uwag? (bez zbędnej przesady :D

Wykres1

Wykres2

Dodam dla formalności, moja strona to www.stocznia jachtowa.biz.pl

konkurent .www.sulkowski.pl.

Dzięki serdeczne,

Carlos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na minutę patrzenia to widzę jeden błąd. Nie dodawaj strony do katalogów z tytułem:

"Stocznia Jachtowa Karol Wierzbicki. Budowa jachtów, remonty generalne oraz sezonowe, wyposżanie i zabudowa jachtów."

bo to naprawde daje mizerny efekt, skoro chcesz być wysoko pod frazami:

remonty jachtów

budowa jachtów

stocznia jachtowa

projektowanie jachtów

to właśnie z takimi zróżnicowanymi title musisz dodawać do katalogów:

przykład:

dodajesz stronę do 10-ciu katalogów, do czterech dodajesz z "projektowanie jachtów", bo to np. najważniejsza fraza, nastepnie do trzech dodajesz z title "remonty jachtów", do dwóch pod "budowa jachtów" i do jednego "stocznia jachtowa", potem następnego dnia możesz spokojnie zmienić proporcje dodawania :D.

UWAGA powyższy post nie był przepisem którego należy się trzymać co do joty, to jest tylko przedstawienie mniej więcej jak to powinno wyglądać :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach