Skocz do zawartości

Meta description z fraz kluczowych. Jak to widzi Google?


antaba

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za odpowiedź, jeśli, np. opisujesz lustro w ramie z drewna ...., zawieram jakie to drewno, jaka to kolekcja, czym lakierowana, czym zabezpieczona, sposób wykonania, itp. Dalej, jeśli chodzi o optymalizacje -dużo tytułów jest zduplikowanych, wg narzędzia,czy powodem tego stanu są zdjęcia produktów umieszczanych na serwerze o tym samym tytule?  Należy zmienić tytuły zdjęć? Na blogu, z tego co widzę, jest także zbyt dużo odnośników z frazami kluczowymi w zakotwiczeniach. Ile takich odnośników może wstawić piszący w tekście, 3, 4? Opisy na stronach konkurencji są identyczne, Google obniża nas przez to w top 10, trzeba na to zwracać uwagę, coś należałoby wymyśleć, tylko co, jak produktów są 1000-ce. Producent nie przewiduje wtyczki, powiedzmy, rel=canonical,  co mam zrobić jak produkty z tej samej linii różnią się od siebie kolorem, rozmiarem, inne także

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.08.2017 o 19:53, antaba napisał:

meta description równoważniki zdań tak, aby zmieścić się w 150 znakach (stosowane są tam słowa kluczowe) to jest problem?


Meta description nie jest elementem rankującym - więc piszesz go pod ludzi. Nawet jak go nie będzie dla G to nie problem.

Dnia 2.08.2017 o 10:09, antaba napisał:

np. opisujesz lustro w ramie z drewna ...., zawieram jakie to drewno, jaka to kolekcja, czym lakierowana, czym zabezpieczona, sposób wykonania, itp


Fantastycznie :)

 

Dnia 2.08.2017 o 10:09, antaba napisał:

Dalej, jeśli chodzi o optymalizacje -dużo tytułów jest zduplikowanych, wg narzędzia,czy powodem tego stanu są zdjęcia produktów umieszczanych na serwerze o tym samym tytule? 


Wg. jakiego narzędzia? Jeśli chodzi o <title> to unikaj duplikatów tytułów (o ile CMS w jakimś zakresie na to pozwala)

Dnia 2.08.2017 o 10:09, antaba napisał:

Należy zmienić tytuły zdjęć?


ALT-y? (warto je też dywersyfikować - tu też w zależności od możliwości CMS)

Dnia 2.08.2017 o 10:09, antaba napisał:

Na blogu, z tego co widzę, jest także zbyt dużo odnośników z frazami kluczowymi w zakotwiczeniach. Ile takich odnośników może wstawić piszący w tekście, 3, 4?

Jeżeli linkują w obrębie Twojej domeny to dobrze - linkowanie wewnętrzne.

Dnia 2.08.2017 o 10:09, antaba napisał:

Opisy na stronach konkurencji są identyczne, Google obniża nas przez to w top 10, trzeba na to zwracać uwagę, coś należałoby wymyśleć, tylko co, jak produktów są 1000-ce.

Trzeba lepiej się podlinkować niż konkurencja. To że jesteś niżej niż konkurencja nie jest efektem (przynajmniej bezpośrednim), że masz taki sam opis produktu jak oni.

Dnia 2.08.2017 o 10:09, antaba napisał:

Producent nie przewiduje wtyczki, powiedzmy, rel=canonical,  co mam zrobić jak produkty z tej samej linii różnią się od siebie kolorem, rozmiarem, inne także

 

Poświęcić nieco czasu i pogrupować identyczne produkty różniące się tylko kolorem w jeden produkt z możliwością wyboru koloru.

Ale podejrzewam, że zassano XML-a od dostawcy (jak 300 innych podobnych Tobie) i szukasz rozwiązania jak tu być lepszym od nich.

Robimy nadruki na kubkach, poduszkach i innych gadżetach - alenadruk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje Ci za podpowiedzi,

1. Wg szefa strona posiada większą wiarygodność jeśli uzupełnione jest meta, stanowi to zachętę dla klienta. Domyślnie Google bierze opis ze strony, zapewne wiesz, niestety, na stronach konkurencji opisy powtarzają się.

2. Nie mogę powiedzieć, obowiązuje mnie umowa jakie narzędzie używam, jeśli chodzi o alty w obrazkach, opisy powtarzają się w anchorach

3. Nie wiem jak, pogrupować produkty - np. materace, komody, itd. Jest tego naprawdę dużo.

4. Nie wiem, czy zassał, pracuję tu od nie dawna

Moim zadaniem jest optymalizacja, tytuły,meta, przekierowania, linki wewnętrzne, uszkodzone linki 404, alty, duplikaty treści, itd. Poprawiam też treść na blogu. Możesz mi podpowiedzieć, jak tą optymalizację "dopalić", narzędzie jednak niekiedy przekłamuje, porady często mają się nijak do algorytmu Google. Narzędzie wskazywało, ok.1100 błędów, teraz 650, ręcznie to nie jest dobrze, poza tym czy to jest potrzebne? Nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, antaba napisał:

1. Wg szefa strona posiada większą wiarygodność jeśli uzupełnione jest meta, stanowi to zachętę dla klienta. Domyślnie Google bierze opis ze strony, zapewne wiesz, niestety, na stronach konkurencji opisy powtarzają się.


Nie tylko wg szefa. Jeżeli Twoja strona przewija się w wynikach organicznych przed oczami usera warto, żeby Title i Description było na tyle dobre by user chciał zajrzeć do Ciebie a nie do innych stron.
Dość ciekawym rozwiązaniem są Symbole stosowane w Title i description - przyciągają uwagę

 

przykład:
Bez-nazwy-1.jpg.4c1d4a7afcb8a5fb995a1a17818ef891.jpg

 

Godzinę temu, antaba napisał:

Narzędzie wskazywało, ok.1100 błędów, teraz 650, ręcznie to nie jest dobrze, poza tym czy to jest potrzebne?

 

Jest wskazane, ale nie traktuj wszystkiego co wypluje Ci audyt SEO tak poważne. Sama optymalizacja daje kopa z bardzo odległych pozycji, ale na Top-ów samą optymalizacją nie zrobisz.

 

 

Robimy nadruki na kubkach, poduszkach i innych gadżetach - alenadruk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robię to, co mi każe i za co płaci. Ma gościa od, tzw. link building, ma narzędzia, obserwuję jednak, że wpisy na blogach, forach są, wydaję mi się, trochę nachalne, poza tym narzędzie traktuje je jak spam. Poza tym na stronach zapleczowych, blogach wykorzystywane są zdjęcia produktów o takich samych tytułach co produkt w sklepie i już narzędzie krzyczy. Po prostu, przeglądasz zakładkę Site Auditor i widzisz. Za bardzo to nie wiem co mam teraz od tej technicznej strony zrobić. Mapa jest, zmiany w .htaccess, zgubiłem się, pomóż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności