Skocz do zawartości

Nowe rodzaje reklam - In-Article, In-Feed


DomenyDoKupienia.pl

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Wygląda to na uszczegółowienie dostępnych od jakiegoś czasu jednostek natywnych.

 

Na próbę wrzuciłem tę in-feed na stronę główną bloga. Dopóki nie nauczę się robić tego samego z użyciem DFP, musi mi ta wystarczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeprowadziłem eksperyment polegający na zamianie jednostek elastycznych na jednostki typu in feed, in article. Jednostki zostały umieszczone na stronie będącej forum dyskusyjnym oraz na dwóch stronach typu blog. Eksperyment trwał relatywnie krótko (7 dni)  i z tego powodu może być obarczony pewnym błędem, ale wnioski są następujące:

 

 - Pierwsze dwa dni po wdrożeniu reklam in article - wzrost dziennych przychodów ok. 8%

 - Później dzienne przychody wyrównały się do średniej z poprzedniego tygodnia, gdy były wdrożone tylko jednostki elastyczne

 

Po tygodniu testu postanowiłem zrobić inny eksperyment. Mianowicie zablokować dostęp do strony osobom z włączonym adblockiem/ublockiem. Zmiany wprowadziłem w sumie na 3 forach, ale w odstępach 2 dniowych, by przeglądać reakcję Użytkowników. Na dwóch forach wykrywanie blokujących reklamy następuje tylko i wyłącznie wśród niezarejestrowanych/niezalogowanych Użytkowników, na trzecim forum u wszystkich Użytkowników.

 

 Po kilku dniach rozruchu, w których to wyników nie brałem pod uwagę, detekcja adblocka działa od 7 dni - mam pierwsze wnioski i są one bardzo pozytywne, wbrew oczekiwaniom dzienny przychód zwiększył się o ok. 12-15%. Co myślę, jest bardzo fajnym rezultatem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tydzień to trochę mało, ale zawsze jakieś dane, porównujesz ruch i zarobki z różnych typów urządzeń? (mobile, desktop)

Firia.pl - Blog pasjonatki wszystkiego co związane ze zdrowiem, odżywianiem oraz psychologią
Każdy czasem potrzebuje pięknych życzeń i wierszyków na najróżniejsze okazje - https://zyczeniowo.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie głównym wyznacznikiem jest dzienny przychód z GA, aczkolwiek strony mam stworzone zarówno dla Użytkowników mobilnych jak i dla desktop. Jednostki podmieniłem i tu i tu. Mam wrażenie, że ten wzrost w 1-2 dniu był spowodowany najzwyczajniej rotacją, do której nie byli przyzwyczajeni Użytkownicy. 

 

Naprawdę istotną różnice robi skrypt  a'la onet, który blokuje widok strony dla niezarejestrowanych Użytkowników z adsblockiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności