Skocz do zawartości

Dwie możliwości strony dwójęzykowej


Anon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jako, że jestem początkującym w seo, to proszę o poradę.
Serwis będzie posiadał dwie wersję językowe (polską i angielską) w wersji: pl.example.com / en.example.com lub example.com/pl / example.com/en

Która wersja strony będzie efektywniejsza w założeniu, że strona będzie w głównej mierze przeznaczona na polski rynek z możliwością wyboru wersji językowej (inny content)?

2. Załóżmy, że strona pl.example.com jest mocno pozycjonowana- w takim przypadku example.com również może liczyć na dobre wyniki?

3. Przy drugiej opcji google będzie indexowały obie wersje strony i wynik będą podawane z różnych wersji strony?

 

Po przeczytaniu różnych artykułów na internecie doszłem do wniosku, że lepszym rozwiązaniem będzie example.com/pl ze względu na pozycjonowanie jedynie example.com, jednak jak wy uważacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności